رئیس كمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد:

تکمیل مرمت دروازه قرآن تا قبل از عید نوروز

شیراز ( پانا ) - رئیس كمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به مرمت بنای تاریخی دروازه قرآن تأكید كرد: مرمت این بنا تا قبل از عید نوروز پایان خواهد یافت.

کد مطلب: ۷۰۷۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد

سولماز دهقانی، با اشاره به مرمت بنای تاریخی دروازه قرآن كه طی چند مدت اخیر دوباره در سال جاری آغاز شده است، گفت: قطعاً مرمت این بنای تاریخی تا قبل از شب عید نوروز به پایان خواهد رسید.
وی با یادآوری اینكه هم‌اكنون مرمت این بنای تاریخی توسط سازمان سیما و منظر شهرداری شیراز انجام می‌شود، افزود: سازمان سیما و منظر شهرداری شیراز متولی سه مجموعه بوستان خواجو كه شامل دروازه قرآن هم می‌شود، باغ دلگشا و باغ جهان‌نما است و خودش هم متولی مرمت این بناهاست.
دهقانی ادامه داد: ما تلاش داریم تا مدیریت این سه مجموعه را به صورت شورایی درآوریم كه این شورا شامل رئیس سازمان سیما و منظر، رئیس سازمان فرهنگی و معاونت برنامه‌ریزی شهرداری خواهند بود.
رئیس كمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز اظهار كرد: متأسفانه سازمان سیما و منظر شهرداری شیراز هم‌اكنون بسیار دید فضای سبزی و رویكرد پاركی به این باغ‌های تاریخی دارد كه این مسئله مورد انتقاد ماست.
وی اضافه كرد: دستورالعمل اداره شورایی این سه مجموعه تاریخی به‌صورت شورایی تدوین شده است و به یاری خدا آن را در آینده اجرایی خواهیم كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار