یادواره های شهدا موجی برای فراموش نشدن شهدا در جامعه است

شیراز(پانا)- دبیر یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس از برگزاری 300 برنامه در ابعاد مختلف در زمینه یادواره شهدای فارس از سال گذشته تاکنون و در راستای رفع مظلومیت از مدافعان امنیت کشور و شهدای دهه چهارم انقلاب خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۷۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ پاسدار موسی زارعی صبح امروز در در آیین پیش یادواره شهدای مدافع حرم در شیراز اظهار داشت: از سال گذشته تصمیم به برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان گرفته شد که سپاه ثارالله دبیر این یادواره بوده است.

وی افزود: تا کنون در راستای یادواره و اهداف اجرایی آن، 300 برنامه در ابعاد مختلف در حال انجام یا انجام شده است که پیش یادواره از نمونه های این برنامه است.

وی با بیان اینکه عوامل زیادی همچون اصناف و آموزش و پرورش در برگزاری این یادواره به سپاه یاری رساندند، ادامه داد: با یاری همه عوامل در یادواره بدنبال ارج نهادن به مقام فرزندان دهه چهارم انقلاب هستیم که در راه دفاع از اسلام و امنیت کشور به درجه رفیع شهادت رسیدند.

زارعی خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم و امنیت کسانی هستند که فرسنگ ها دورتر از مرز های کشور در مرحله اول از اسلام و بعد از آن مرز های کشور دفاع کردند.

دبیر یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس با اشاره به اینکه شهدا در محضر خداوند جایگاهی عزیز و والا دارند افزود: هدف از برگزاری یادواره رفع مظلومیت از ایثارگری های شهدای دهه چهارم انقلاب است.

وی تصریح کرد: یادواره اصلی در هفته اول و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) برگزار می شود و برنامه ها قبل و بعد از یادواره نیز ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار