مدیرکل کمیته امدادحضرت امام خمینی (ره) استان اردبیل :

۲۰۰ پایگاه جشن نیکوکاری در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل کمیته امدادحضرت امام خمینی (ره) استان اردبیل از استقرار ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار جمع‌اوری کمک‌های مرمی در جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: جشن نیکوکاری امسال در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اسفندماه در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۷۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد

حسین دشتی در جلسه بررسی میزان کمک‌های مردمی به نیازمندان در اردبیل اظهار داشت: اردبیلی‌های خیر تا کنون بیش از یک‌ میلیارد تومان به جشن نیکوکاری کمک کرده‌اند و تمهیدات لازم برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن نیکوکاری در سال‌ 96 صورت گرفته است .

وی بیان کرد: با همکاری سازمان صدا و سیما، سازمان دانش‌آموزی، آموزش و پروش، بسیج و شهرداری اردبیل تلاش داریم شادی‌بخش کانون خانوار تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر این استان باشیم که در این راستا جشن نیکوکاری در آستانه سال نو و با هدف تأمین نیازهای ضروری خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند برگزار می‌شود تا آنها نیز با آرامش خاطر سال جدید را آغاز کنند .

دشتی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری سال 96 در روزهای 16، 17 و 18 اسفندماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این جشن چهارشنبه 16 اسفندماه در مدارس سراسر استان، پنجشنبه 17 اسفندماه در پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهر و جمعه 18 اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود .

مدیرکل کمیته امدادحضرت امام خمینی (ره) استان اردبیل با بیان اینکه خیران اردبیلی می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به 200 پایگاه ثابت و سیار مستقر در سطح استان تحویل دهند، گفت: 170 هزار پاکت جشن نیکوکاری نیز بین دانش‌آموزان اردبیلی توزیع شده است .

وی افزود: همواره شاهد افزایش کمک‌های مردمی به کمیته امداد هستیم و حسن اعتماد عمومی به این نهاد موجب افزایش روزافزون کمک‌های خیران و نیکوکاران شده است که هر چقدر این کمک‌ها بیشتر شود به همان میزان می‌توانیم پاسخگوی نیازهای ضروری نیازمندان باشیم .

دشتی اظهار کرد: کمک‌های مردمی در سریع‌ترین زمان ممکن به دست خانوار تحت حمایت و افراد بی‌بضاعت می‌رسد و تمامی خدمات کمیته امداد بر اساس سیستم نیازسنجی صورت می‌گیرد که در آن نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت طبقه‌بندی شده و این امر تسهیل و تسریع روند رسیدگی به امور مددجویان را رقم زده است .

مدیرکل کمیته امدادحضرت امام خمینی (ره) استان اردبیل با بیان اینکه اردبیلی‌های خیر بیش از دو میلیارد و 800 میلیون تومان در سال 95 به جشن نیکوکاری کمک کرده بودند، تصریح کرد: کمک‌های مردم اردبیل در جشن نیکوکاری سال گذشته نسبت به مدت مشابه خود در سال 94، حدود 31 درصد رشد داشته است .

وی بیان کرد: خیران دو میلیارد و 370 میلیون تومان در جشن نیکوکاری سال 95 به‌ صورت غیرنقدی به مددجویان تحت حمایت کمک کرده بودند و 430 میلیون تومان نیز در جشن نیکوکاری سال گذشته به‌صورت نقدی به خانوار تحت حمایت کمک شده بود .

دشتی با اشاره به کمک 160 میلیون تومانی دانش‌آموزان در جشن نیکوکاری سال 95 به همنوعان نیازمند خود افزود: درصدد هستیم با ترویج سنت‌های حسنه اسلامی در بین کودکان و نوجوانان، یاری‌رسانی به نیازمندان را از همان دوران کودکی به آن ها بیاموزیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار