در هفتمین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش نطنز مطرح شد:

هدف آموزش و پرورش انتقال پیام های دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه به دانش آموزان می باشد

مدیر آموزش و پرورش نطنز ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه از همکاری و همیاری کلیه کادر اداری جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش تقدیر و تشکر نمود.

کد مطلب: ۷۰۷۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا نطنز هفتمین جلسه شورای اداری با حضور چاوش پور مدیر، معاونین و کارشناسان در سالن کنفرانس آموزش و پرورش برگزار گردید.

چاوش پور مدیر آموزش و پرورش ضمن گرمیداشت دهه مبارک فجر،پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه از همکاری و همیاری کلیه کادر اداری جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش تقدیر و تشکر نمود.

وی در ادامه از برگزاری مطلوب امتحانات در نوبت اول که با همکاری و برنامه ریزی مطلوب مدیران مدارس صورت گرفت و همچنین برگزاری آزمون های پیشرفت تحصیلی ، برنامه های پرورشی و آموزشی مطالبی را بیان نمود .

مدیر آموزش و پرورش با تاکید بر حفظ احترام به مراجعه کنندگان و رعایت اصول اخلاقی خاطر نشان نمود با توجه به بازدید هایی که از طرف نهادهای مربوطه صورت می گیرد از کارشناسان اداره درخواست نمود در تسهیل کار مراجعه کنندگان تلاش نمایند.

وی درباره صرفه جویی در مصرف عامل های انرژی با توجه به حساسیت های موجود و کمبود منابع انرژی توصیه‌هایی را بیان نمود و خاطر نشان کرد با توجه به کمبود منابع انرژی در کشور می بایست الگوهای مصرف را هم در محل کار و هم در خانه به درستی اجرا شود تا شاهد به هدر رفتن این منابع خدادادی نباشیم.

در ادامه حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن تقدیر و تشکر از کارشناسان از برنامه های متنوع در دهه مبارک فجر و همکاری کارشناسان در اجرای مطلوب برنامه ها مطالبی را بیان نمودند.

وی خاطر نشان نمود که با توجه به تقارن دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه گفت با توجه به ارسال بخشنامه به مدارس تاکید شده است که مدارس در اجرای مناسبت های پیش رو پیام های اصلی این مناسبت ها را به درستی برای دانش آموزان بازگو نمایند .

در ادامه خانم محمدی معاون آموزشی مطالبی را درباره نحوه برگزاری امتحانات، آزمون پیشرفت تحصیلی، کنکور آزمایشی و همچنین بحث هدایت تحصیلی و استقرار پایه دوازدهم در مدارس متوسطه دوره دوم را بیان نمود.

وی از عوامل برگزاری جشن ستارگان و تقدیر از دانشجویانی که به دانشگاه سراسری راه یافته اند تشکر نمود.

در پایان کارشناسان مطالبی را درباره بهتر اجرا شدن مراسمات ،برنامه ها ایراد و بحث وتبادل نظر نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار