معاون پرورشی فرهنگی آموزشگاه امام حسین (ع)شهرستان بیرجند خبرداد:

اجرای طرح آشتی با کتاب در آموزشگاه امام حسین (ع)

معاون پرورشی فرهنگی آموزشگاه امام حسین (ع)شهرستان بیرجند گفت :در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و نهادینه شدن آن طرح آشتی با کتاب در آموزشگاه امام حسین (ع) شهرستان بیرجنداجرا شد.

کد مطلب: ۷۰۷۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد

رمضان زحمتکش معاون پرورشی فرهنگی آموزشگاه امام حسین (ع)شهرستان بیرجند درگفتگو باخبرنگارپانا از خراسان جنوبی ، امروز در عصر تکنولوژی و پیشرفت و با رشد روز افزون رسانه های نوپدید، استفاده از فضای مجازی تا حد زیادی جایگزین کتاب و مطالعه در بین دانش آموزان شده است به طوری که معمولا زمان کمتری را به مطالعه کتابهای غیر درسی وافزایش سطح آگاهی های خود از راه مطالعه کتابهای مفید اختصاص می دهند.

وی گفت : از این رو و با توجه به تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ مطالعه و همچنین با هدف توسعه فرهنگ کتابخوانی در بین دانش آموزان، موسسه امام حسین(ع) در سطح شهرستان طرح آشتی با کتاب رابرای دانش آموزان مدارس خود با همکاری مجموعه فرهنگی پاتوق کتاب برگزار می کند.

زحمتکش درادامه اذعان نمود: در این طرح دانش آموزان مدارس مختلف یک ساعت درس ادبیات خود را در محل پاتوق کتاب برگزار می کنند و ضمن بهره برداری از فضای فرهنگی موجود با همراهی دبیر ادبیات با کتابهایی مناسب سن خود در حوزه های گوناگون داستانی،‌ مذهبی،‌علمی، رمان، اجتماعی و... آشنا می شوند.

در ضمن با همکاری مسؤلین مجموعه پاتوق کتاب امکانی فراهم شده است تا دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی بتوانند کتابهای مورد علاقه ی خود را با درصدی تخفیف تهیه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار