مدیرکل آموزش‌وپرورش اردبیل خبر داد: برگزاری ۲۴ عنوان برنامه در گرامیداشت دهه فجر در مدارس

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل از برگزاری ۲۴ عنوان برنامه در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۷۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، احمد ناصری در جشن طلوع انقلاب در ورزشگاه امام خمینی(ره) اردبیل که به همت عوامل اجرایی دبستان امام حسن مجتبی (ع) و با حمایت مالی درمانگاه شفا پرتو برگزار شد اظهار کرد: در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده تا توسط خود دانش آموزان در سطح مدارس و نواحی استان اردبیل برگزار شود.
ناصری از تدارک و آماده‌سازی 24 عنوان برنامه مختلف برای اجرا در ایام‌الله دهه فجر امسال خبر داد و افزود: از جمله این برنامه‌ها برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب انقلاب است که زمینه بازدید دانش‌آموزان از این نمایشگاه در راستای تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و دستاوردهای آن فراهم می‌شود.
وی از نواخته شدن زنگ انقلاب در تمامی مدارس استان همزمان با آغازین روز از دهه فجر خبر داد و گفت: مسابقات احکام و سرود نیز از جمله برنامه‌های فرهنگی و مذهبی است که در گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در اردبیل برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل عیادت از خانواده‌های شهدای دانش‌آموز و فرهنگی را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر در سطح استان دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران و تداوم و شکوه مثال‌زدنی آن به واسطه خون شهدای والامقام به ثمر نشسته است و امروز همگان دین بزرگی در مقابل این شهدا داریم که باید تلاش کنیم در راستای خواسته‌ها و آرمان‌های آن ها حرکت کرده و خانواده‌های این شهدای والامقام را تکریم کنیم.
ناصری بیان کرد: در برگزاری و اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر امسال تلاش می‌شود تا از ظرفیت مشارکت دانش‌آموزان و اولیای آن ها در اجرای برنامه‌ها استفاده شود در واقع جلب مشارکت‌های عمومی از مهم‌ترین اولویت‌ها و سیاست‌های آموزش و پرورش است که این ایام نیز فرصتی برای تحقق این امر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار