به همت جهاد دانشگاهی؛

دوره بین‌المللی آموزش زبان انگلیسی در سمنان برگزار می‌شود

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان سمنان از برگزاری دوره بین‌المللی آموزش زبان انگلیسی در سمنان خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۷۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، علی منصفی‌راد گفت: دوره بین‌المللی آموزش زبان انگلیسی همراه با ارائه دو گواهی‌نامه معتبر بین‌المللی توسط معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره آموزشی با همکاری مؤسسه بین‌المللی زبان YORK و همچنین با تدریس استاد بین‌المللی Rob Dean در سمنان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه همه علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند، گفت: دوره آموزشی زبان انگلیسی با محوریت روش‌های نوین آموزش و یادگیری زبان انگلیسی و در تاریخ 18 و 19 بهمن‌ماه جاری در سمنان برگزار می‌شود.

منصفی‌راد افزود: برگزاری تور گردشگری با زبان انگلیسی و بازدید از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری سمنان در حاشیه این دوره آموزشی نیز ازجمله سایر برنامه‌های این دوره آموزشی دو روزه است.

وی اضافه کرد: روش‌های نوین یادگیری لغات، تدریس گرامر با متدهای جدید، تدریس چهار مهارت بر اساس متدهای جدید و روش‌های نوین آموزش و یادگیری زبان انگلیسی ازجمله محتوای این دوره خواهد بود.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان سمنان خاطرنشان کرد: اعضای هیأت‌علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشجویان مقطع دکتری، مدرسان آموزشگاه‌های زبان، مدیران گروه‌های آموزشی مؤسسات زبان و سایر مدرسان و دانشجویان دانشگاه‌ها می‌توانند از تخفیفات ویژه برای ثبت نام در این دوره آموزشی استفاده کنند.

منصفی‌راد تأکید کرد: علاقه‌مندان به ثبت نام در این دوره بین‌المللی آموزش زبان انگلیسی، می‌توانند به آدرس سمنان- خیابان طالقانی- بالاتر از میدان ارگ- نبش کوچه شهید خواجوی- معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان سمنان مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 33337000-023 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار