عمل جراحی مهدی قائدی موفقیت آمیز بوده است

تهران (پانا) - پزشک جراح مهدی قائدی بازیکن بوشهری تیم استقلال تهران گفت: عمل قائدی با موفقیت انجام شده و هم اینک وضعیت حیاتی وی پایدار و علائم موجود به نفع بیمار است.

کد مطلب: ۷۰۷۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد

دکتر احسان رحمانیان شامگاه دوشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: قائدی در زمانی که به اورژانس بیمارستان شهدای خلیج فارس منتقل شد دچار خون ریزی و با کاهش شدید هوشیاری و فشار خون مواجه شده بود.

وی یادآورشد: پس از انتقال بیمار به اورژانس اقدامات اولیه در اسرع وقت انجام شد و بدلیل خون ریزی داخل شکم به اتاق عمل منتقل و سی تی اسکن نیز از مغز بیمار برای مشخص شدن آسیب های مغزی انجام شد.
پزشک جراح هافبک تیم استقلال تهران تصریح کرد: هرچند خون ریزی هم اینک کنترل شده اما نوع آسیب به گونه ای است که احتمال خو

ریزی مجدد در روزهای آینده وجود دارد و این موضوع برای آگاهی بیشتر به خانواده و پزشکان بالای سر بیمار اعلام شده است که شاید نیاز به عمل مجدد باشد .

دکتر رحمانیان گفت: از صبح امروز که عمل جراحی قائدی انجام شده تاکنون خون ریزی اضافه ای نداشته و وضعیت حیاتی وی پایدار است و علایمی که به نفع بیمار است وجود دارد.

وی افزود: حتی آزمایش های بیمار که مختل شده بود به مرور درست شده است و بیمار به صورت عمدی در حال حاضر بیهوش نگهداشته شده که بدن بیمار راحت تر بتواند با استرس وارده کنار بیاید.

پزشک جراح قائدی تصریح کرد: اگر شرایط بیمار طبیعی باشد از فردا تلاش می شود به سمت به هوش آوردن بیمار اقدام کنیم.

مدیر بیمارستان شهدای خلیج فارس نیز گفت: 'احمدرضا شاکر' بازیکن تیم جوانان استقلال تهران که از همراهان قائدی در خودرو واژگون شده بود هم اینک در کمای عمیق است .

محمد آزمل افزود: شاکر وضعیت درمانی مناسبی ندارد و وضعیت نهایی وی در گذر زمان مشخص خواهد شد.

درحادثه واژگونی خودرو ام وی ام در بلوار امام علی (ع) شهر بوشهر که ساعت 1:30 بامداد امروز (دوشنبه) رخ داد پنج نفر مصدوم شدند که سه نفر از آنها بطور سرپایی مداوا و 2 نفر دیگر ( مهدی قائدی و احمدرضا شاکر) به بیمارستان انتقال یافتند.

قائدی هافبک بوشهری تیم استقلال روز شنبه هفته جاری برای پیگیری وضعیت تحصیلی اش در دانشگاه بوشهر به این شهر سفر کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار