مدیرکل استاندارد استان اردبیل: صحت عملکرد ۳۳ نازل بنزین تایید نشد

اردبیل (پانا) - مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی اردبیل از آزمون مجموع هزار و ۲۱۹ نازل سوخت در سطح استان خبر داد که صحت عملکرد هزار و ۱۸۶ نازل مورد قبول و ۳۳ مورد مردود اعلام شده است.

کد مطلب: ۷۰۷۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد

هاشم علایی در حاشیه جلسه رسیدگی به وضعیت نازل‌های سوخت استان که در محل این اداره کل برگزار شد، با اشاره به اینکه شاهد تحقق77 درصدی در زمینه بازرسی نازل‌ها دراستان اردبیل بوده‌ایم، اضافه کرد: در بازرسی‌های اخیر صحت عملکرد هزار و ۲۱۹ نازل سوخت در سطح استان مورد بررسی قرار گرفته است که نسبت به برنامه عملیاتی پیش‌بینی شده، شاهد تحقق۷۷ درصدی درزمینه بازرسی نازل‌ها دراستان اردبیل بوده‌ایم .

وی گفت: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد است که به صورت سالیانه و دوره‌ای مورد سنجش و آزمون قرار می‌گیرند .

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی اردبیل یادآور شد: استاندارد اردبیل در 9 ماهه سال جاری با هماهنگی و همکاری شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اقدام به بازرسی وکنترل عملکرد نازل ها سوخت مایع به صورت دوره‌ای کرده است .

علایی بیان کرد: از مجموع هزار و ۲۱۹ آزمون نازل سوخت در سطح استان صحت عملکردهزار و ۱۸۶ نازل مورد قبول و ۳۳ مورد مردود اعلام شده است که بعد از تعمییرات لازم، دوباره مورد آزمون قرار گرفت و مجوز بکارگیری مجدد آنها صادر شده است .

وی تصریح کرد: در صورت صحت عملکرد نازل طی بازرسی‌های بعمل آمده، برچسب انجام آزمون دوره‌ای که قابل مشاهده برای کلیه استفاده کنندگان می‌باشد، بر روی نازل نصب ودر صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود .

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی اردبیل از مردم درخواست کرد، در زمان استفاده از نازل‌های سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع حتما به گواهی انجام آزمون نازل مورد نظر توجه ودر صورت نداشتن این برچسب موارد را از طریق شماره تلفن گویای ۱۵۱۷ یا شماره تلفن های ۸-۳۳۷۴۱۱۵۶ به اداره کل استاندارد اردبیل اطلاع دهند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار