معاون آموزش و نوآوری مدیریت آموزش و پرورش سمیرم خبر داد:

برپایی نمایشگاه وسایل سنتی و دست ساخته های دانش آموزان سمیرم

معاون آموزش و نوآوری مدیریت آموزش و پرورش سمیرم از برپایی نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان و صنایع دستی در دبستان نجمیه این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۷۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمیرم نمایشگاه وسایل سنتی شهرستان و دست ساخته های دانش آموزان باحضور معاون آموزش و نوآوری، تعدادی از کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان،اولیا و دانش آموزان دبستان نجمیه سمیرم آغاز به کار کرد.

معاون آموزش و نوآوری مدیریت آموزش و پرورش سمیرم در رابطه با این برنامه افزود: این نمایشگاه با هدف آشنایی کامل دانش آموزان با آداب و رسوم قدیمی شهرستان و استفاده از ظرفیت های موجود برای یادگیری بهتر با همت والای همکاران شاغل در دبستان نجمیه ودانش آموزان این آموزشگاه برپا گردید .

رحمانی ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این نمایشگاه به لزوم استفاده از قابلیت های مختلف برای یادگیری بهتر دانش آموزان و شناساندن آداب و رسوم قدیمی به دانش آموزان تاکید و یادآور شد: راه‌اندازی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در مدارس، منجر به آشنایی و معرفی این آثار به دانش آموزان و خانواده‌ها می‌شود، همچنین استفاده از محصولات کاربردی صنایع‌دستی در لوازم مصرفی مدارس، یکی دیگر از اهدافی است که در این طرح دنبال می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار