معاون هلال‌احمر استان البرز خبر داد:

امدادرسانی به 89 نفر حادثه‌دیده در 24 ساعت گذشته

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان البرز گفت: امدادرسانی به 89 نفر حادثه‌دیده توسط هلال‌احمر در 24 ساعت گذشته انجام‌شده است.

کد مطلب: ۷۰۷۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرزداود رجبی گفت: طی 24 ساعت گذشته 12 مورد عملیات امدادی توسط نجات گران جمعیت هلال‌احمر استان انجام‌شده است که از مجموع این حوادث 6 مورد جاده‌ای، 3 مورد برف و کولاک، 2 مورد شهری، 1 مورد کوهستان بوده است.

وی افزود: با توجه بارش برف از شب گذشته تاکنون 40 نفر در پایگاه‌های امداد و نجات بین‌شهری استان البرز اسکان داده شدند که در این حوادث 7 نفر مصدوم شدند که از این تعداد 4 نفر به بیمارستان انتقال داده‌شده و 3 نفر نیز سرپایی درمان شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان البرز گفت: جمعیت هلال‌احمر استان البرز مانند دیگر دستگاه‌های خدمت رسان از ساعت اولیه شب گذشته در محورهای مواصلاتی مستقر و به خودروهای مانده در راه امدادرسانی کردند.

رجبی تصریح کرد: کلیه پایگاه‌ها در تمامی شعب آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری مسافرین، در راه ماندگان را در محورهای مواصلاتی دارند و امدادگران در 16 پایگاه امداد و نجات بین‌شهری و مراکز شعب به‌صورت شبانه‌روزی آماده‌باش کامل هستند.

وی اضافه کرد: شماره 112 به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در سطح استان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار