دیدار سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای با رئیس ستاد اقامه نماز کشور

تهران (پانا) - سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور دیدار کرد.

کد مطلب: ۷۰۷۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، صالحی عمران سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای در این دیدار صمیمی بیان داشت: این دانشگاه به دنبال اعتلای سطح فرهنگ مهارت آموزی، جهت دهی به استعدادهای دانشجویان جدید الورود، هدایت آنان به سمت اشتغال مفید و احراز آمادگی نسبی برای ادامه تحصیل در رشته های علمی و مهارتی است.

صالحی با اشاره به تعداد دانشجویان، تجهیزات و امکانات دانشگاه فنی و حرفه در کشور گفت: برنامه ریزی مدیران دانشگاه در جهت کیفیت بخشی به فعالیتهای آموزشی و پژوهشی به منظور اجرای اهداف و ماموریت های دانشگاه در راستای تربیت دانشجویان کارآفرین است.

حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور نیز در این جلسه ضمن طرح مباحثی در خصوص اهمیت مهارت آموزی، بر ضرورت آموزش‌های فنی و حرفه ای در تمامی حوزه‌ها تاکید کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر آموزش مهارت های کاربردی در جامعه کنونی، به منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت معظم له در این خصوص بیان داشت: مساله مهارت آموزی مساله جدی و نیازی حتمی کشور است.

گفتنی است در این جلسه در خصوص لزوم فرهنگ سازی برای توسعه آموزش های مهارتی و ارزش گذاری به مهارت آموزی و کارآفرینی، استفاده از رسانه‌ها در خصوص معرفی دانشگاه، تلاش برای هموار کردن موانع قانونی در جهت اجرای فعالیت‌های مراکز فنی و حرفه‌ای در کشور مذاکره و مقرر شد، برنامه های متنوع فرهنگی در این راستا تهیه و اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار