مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

توزیع 2 هزار و 487 دست لباس برای دانش آموزان بی بضاعت مدارس استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از توزیع 2 هزارو 487 دست لباس به ارزش 1 میلیارد و 240 میلیون ریال در سطح مدارس این استان خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۶۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد

احمد ناصری ضمن تشکر از مشارکت و همکاری صمیمانه سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اردبیل و مسئولین اتحادیه خیاطان اردبیل، افزود: راه اندازی و تشکیل کارگروه ساماندهی تولیدکنندگان لباس فرم دانش آموزان گام مهمی در راستای همکاری و هماهنگی با آموزش و پرورش است .

وی اظهار داشت: مهمترین هدف از تشکیل این کارگروه کیفیت بخشیدن به جنس پارچه و تعیین قیمت منطقی و خارج کردن دلالان و واسطه ها در امر تهیه و توزیع لباس بویژه بومی سازی فعالان عرصه تولید است .

رئیس شورای انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: براساس اطلاعات جمع آوری شده از سطح مدارس مناطق و نواحی استان اردبیل تعداد 120 تولیدی مشغول فعالیت هستند که در این تعداد تولیدی تعداد 66 هزار دست لباس فرم دانش آموزی دوخته شده است .

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان ساخت: در جریان فعالیت 3ماهه دوم سال جاری از بابت تهیه و توزیع لباس در سطح مدارس نزدیک 4 میلیارد تومان گردش مالی جریان داشته که از مشارکت و کمک های داوطلبانه مالی تولیدکنندگان لباس به ارزش 1 میلیاردو 700 میلیون ریال می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار