معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر:

تیم شهرستان بوشهر قهرمان مسابقات طناب زنی دانش آموزی شد

بوشهر ( پانا ) مسابقات طناب زنی دانش آموزی استان بوشهر در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با قهرمانی تیم شهرستان بوشهر پایان یافت .

کد مطلب: ۷۰۶۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد

حسن قلندری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اگر فضای مدرسه شاد باشد، دانش آموز پرسشگر و با اعتماد به نفس به بار می آید و شخصیت مستقلی خواهد یافت.

حسن قلندری افزود: زنگ تربیت بدنی به عنوان یکی از بخش های محبوب مدرسه است باید به نحوی اداره شود که به کمک آن مهارت های گفتاری، شنیداری و در کل مهارت های اجتماعی دانش آموزان تقویت شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به برگزاری پر شور المپیادهای ورزشی دانش آموزی استان بوشهر اشاره کرد و گفت :پیش بینی می کنیم امسال سه هزار دانش آموز در مرحله استانی سازماندهی کنیم که این آمار از نرخ متوسط شرکت کننده در سطح ملی بالاتر است.

وی با تاکید بر این که نظام آموزش و پرورش یک نظام در هم تنیده و خانواده مهمترین بعد و حلقه آن است ادامه داد: حضور خانواده ها در این گونه مسابقات علاوه بر تشویق دانش آموزان در راستای رشد و بالندگی، باعث تقویت بنیان خانواده هم خواهد شد.

قلندری اضافه کرد: سی و پنجمین دوره المپیاد ورزشی دانش آموزی استان بوشهر در رشته طناب زنی مقطع ابتدایی پسران 4 و 5 بهمن ماه در سالن ورزشی فجر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی برگزار شد و با قهرمانی تیم های دختر و پسر شهرستان بوشهر و دوم و سومی شهرستان دشتستان و دشتی پایان یافت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار