نماینده ولی فقیه در لرستان:

حفظ منابع آبی و جلوگیری از برداشت های بی رویه آب ضروری است

خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: حفاظ منابع آبی و جلوگیری از برداشت های بی رویه از منابع آب بسیار ضروری است و نقش فرهنگ سازی در زمینه استفاده صحیح و صرفه جویی امری حیاتی است.

کد مطلب: ۷۰۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی در دیدار با مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران آب و فاضلاب لرستان افزود: مساله تامین آب با توجه به رشد جمعیت، امروزه به یکی از نگرانی های اصلی کشور تبدیل شده است که با توجه به میزان بارش ها و ارائه راهکارهای چگونگی مواجهه با بحران از اهمیت بسیار خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه با مدیریت صحیح و تفضل خداوند بزرگ، همه مشکلات برطرف خواهد شد، اظهار داشت: باید به منظور رفع برخی مشکلات در راستای توسعه و بهره برداری از تصفیه خانه های آب و فاضلاب در سراسر استان تلاش جدی شود.

وی از تلاش مدیرعامل و کارکنان سخت کوش شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان در مسیر خدمات رسانی بی منت به مردم استان تشکر و قدردانی کرد.

ˈمهدی اکبریانˈ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان نیز از توجه نماینده ولی فقیه در استان در راستای فرمایشات تاثیرگذار وی در جمع ائمه جمعه و جماعات استان و توصیه های وی در خطبه های نماز جمعه در ارتباط با فرهنگ سازی و تاکید بر رعایت الگوی مصرف آب و همچنین تشویق مردم به پرداخت بهای خدمات شرکت، قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار