مدیر آموزش و پرورش تنگستان خبر داد:

کلاس های کنکور ویژه دانش آموزان رشته ادبیات و علوم انسانی در تنگستان برگزار می شود

مدیر آموزش و پرورش تنگستان؛از ابتدای بهمن ماه برای آمادگی دانش آموزان رشته علوم انسانی در کنکور سراسری،کلاس های مان را در دو مرکز جداگانه برای دانش آموزان دبیرستان سمیه و دکتر حسابی بنه گز شروع کرده ایم .

کد مطلب: ۷۰۶۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا تنگستان؛حسین پولادیان از شروع کلاس های کنکور ویژه رشته ادبیات و علوم انسانی در تنگستان خبر داد و گفت: از ابتدای بهمن ماه برای آمادگی دانش آموزان رشته علوم انسانی در کنکور سراسری،کلاس های مان را در دو مرکز جداگانه برای دانش آموزان دختر و پسر؛یعنی دبیرستان سمیه و دکتر حسابی بنه گز شروع کرده ایم .

ایشان ضمن اهمیت تقویت بنیه علمی دانش آموزان رشته انسانی گفت : بعد از تصویب طرح برگزاری کلاس های کنکور رشته ادبیات در شورای آموزش و پرورش و حمایت دکتر دهدشتی فرماندار تنگستان با همکاری شورا و شهرداری شهرهای اهرم و آباد و بخشداری مرکزی (کارگروه طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان ) این موضوع تحقق پیدا کرد.

این مقام مسئول اضافه کرد :کلاس های کنکور در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در دروس :ادبیات فارسی ،فلسفه و منطق ،زبان انگلیسی،ریاضی و عربی برگزار می گردد.

پولادیان تصریح کرد:با تحلیل و بررسی پذیرفته شدگان کنکور در سنوات گذشته در تنگستان به این نتیجه رسیده ایم که درصد ورود دانش آموزان رشته ادبیات و علوم انسانی شهرستان ، در دوره روزانه به دانشگاه های دولتی مطلوب می باشد؛بنابراین همه هم و تلاش خویش را خواهیم گذاشت تا در کنکور سال جاری نیز زمینه ورود دانش آموزان این رشته به دانشگاه های باکیفیت دولتی فراهم گردد.

گفتنی است 263دانش آموز دختر و 126دانش آموز پسر در رشته ادبیات و علوم انسانی در مدارس تنگستان مشغول به تحصیل می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار