قائم مقام سازمان دانش‌آموزی: خط پاسخگویی اردوها راه‌اندازی شد

تهران (پانا) - قائم مقام سازمان دانش‌آموزی از راه‌اندازی خط تلفن 1499 برای پاسخگویی درباره اردوهای دانش‌آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۶۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

محمود علیگو امروز شنبه 7 بهمن در نشست تخصصی بررسی مسائل اردوها و فضاهای پرورشی که با حضور روسا و کارشناسان مسئول فرهنگی - هنری، اردوها و فضاهای پرورشی سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد درباره مرکز کنترل اردوهای دانش‌آموزی گفت: از ابتدا قرار نبود این مرکز در اختیار سازمان دانش‌آموزی باشد و فقط وظیفه راه‌اندازی آن را به ما دادند که ظرف سه روز انجام شد.

وی با اشاره به نیازهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مرکز کنترل برای ارتقا عملیات کنترل اردویی گفت:‌ خط تلفن 1499 به ورودی مرکز کنترل رسیده و طی یکی دو روز آینده وصل می‌شود. از این به بعد می‌توانیم این شماره را به خانواده‌ها اعلام کنیم تا به سوالاتشان درباره اردوها پاسخ داده شود.

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی با اشاره به حادثه‌ای که برای یکی از اتوبوس‌های اردوی راهیان نور دانش‌آموزی اتفاق افتاد گفت:‌ بلافاصله بعد از حادثه از دفتر وزیر با ما تماس گرفتند و چون برای اتوبوس موردنظر کد حرکت صادر شده بود همه اطلاعات این اتوبوس و مسافران آن به‌سرعت به دفتر وزیر ارسال شد.

بازگرداندن دو ساعت کلاس تربیت بدنی نتیجه تلاش مجلس دانش‌آموزی بود

علیگو در ادامه با اشاره به تلاش‌های مجلس دانش‌آموزی گفت: در واقع دو ساعت زنگ تربیت بدنی که به متوسطه دوم بازگشت نتیجه پیگیری‌های مجلس دانش‌آموزی بود امروز فعالیت‌های مجلس را به صنفی،‌سیاسی و دانش‌آموزی تقسیم می‌کنیم و مجلس تاکنون فعالیت‌های خوبی در این عرصه‌ها از خود نشان داده است.

وی با اشاره به در پیش بودن برگزاری انتخابات شوراهای مدرسه، منطقه و استان گفت:‌ امیدوارم این انتخابات مثل همیشه خوب برگزار شود. پیشنهاد من این است که انفکاک بین مجلس دانش‌آموزی و شوراهای دانش‌آموزی را از بین ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار