استاندار فارس:

استاندار فارس: ‌تقویت هویت ایرانی اسلامی و نشاط اجتماعی در راس اولویت های دولت

شیراز (پانا) - استاندار فارس ‌تقویت هویت ایرانی اسلامی و تقویت نشاط اجتماعی را از مهمترین سیاست های دولت دانست و افزود: راهبرد اساسی ما برای تحقق اهداف فرهنگی خصوصا نسل جوان است.

کد مطلب: ۷۰۶۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد

اسماعیل تبادار امروز در مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان در شیراز ادامه داد: ‌در همین زمینه اقدام ارزشمند وزیر ورزش و جوانان را در تشکیل اولین مجمع ارج می نهیم .

وی ادامه داد: ‌با گسترش دنیا و مطالبات بشر و با توسعه دولت ها در دوران مدرن به تدریج مشخص شد که هیچ دولتی قادر نیست تمام مسایل را به تنهایی برعهده گیرد و انجام دهد و لذا سازمان های مردم نهاد(سمن ها) به عنوان یک سرمایه اجتماعی ضرورت وجودی یافتند .

استاندار فارس گفت:آسیب های اجتماعی از مهمترین دغدغه ها است و بهترین راه مقابله با آنها استفاده از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد است .

تبادار گفت:‌دولت با باور داشتن به جوانان و با هدف توانمندسازی آنها، تشکیل وحمایت از سمن ها را یکی از مهمترین اولویت های کاری خود دانسته و معتقد است که همه امور وظایف را می توان به انجمن ها واگذار کرد .

استاندار فارس گفت:‌امروز هم مشکلات فراوان و اهداف بزرگی داریم و برای رفع مشکلات نیازمند همراهی تشکل های مردم نهاد هستیم، در حوزه محیط زیست که باید فرهنگ عمومی را بالا ببریم و در زمینه سلامت مردم و مبارزه با آسیب های اجتماعی،کارآفرینی و ..... نیاز داریم که تشکل های غیر دولتی در کنار مردم وارد عمل شوند .

در این همایش که اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری همچنین مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان حضور داشت اساسنامه مجمع ملی سمن‌های جوانان کشور رونمایی شد .

نخستین همایش مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن) جوانان با حضور سمن‌های جوانان از سراسر کشور و به همت وزارت ورزش و جوانان به مدت سه روز از پنجشنبه پنجم بهمن در شیراز در حال برگزاری است و شنبه هفتم بهمن به کار خود پایان می دهد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار