معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه؛

پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند آگاه سازی

مراغه (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: پیشگیری ازآسیب های اجتماعی نیازمند آگاه سازی و اطلاع رسانی است.

کد مطلب: ۷۰۶۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد

جلیل اسلامی در جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی مدیریت آموزش و پرورش مراغه افزود : نهاد های مربوطه و خانواده نقش فعالی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تربیت فرزندان دارند.
وی افزود : در این راستا یکی از اولویت های کاری آموزش و پرورش در حوزه های ستادی و صفی ، توجه ویژه به موضوع یشگیری از آسیب های اجتماعی است.
اسلامی اظهار کرد : برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، نگاه سیستمی به علل و عوامل ایجاد از جمله فقر ،عدم آگاهی اولیا ، اختلافات خانوادگی و فرزندان طلاق ضروریست.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مراغه نیز در این جلسه ، پیشگیری را مقدم بر کار انتظامی دانست و اظهار کرد : نقش پلیس در کنار همراهی خانواده ها در پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار موثر است
سرهنگ کاظم امیر نیا با اشاره به اینکه ارتقای سطح سواد رسانه ای و دیجیتالی از ضروریت ها ی جامعه محسوب می شود ،افزود : برنامه ریزی برای همگانی کردن آموزش مهارت زندگی به مردم به ویژه قشر جوان می تواند نتایج مفیدی در کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای فرهنگ فردی و اجتماعی داشته باشد.
رییس پلیس فتا مراغه نیز در این جلسه گفت: امروزه فضای سایبری از مهم ترین تهدیدات و آسیب های اجتماعی می بادشد و پلیس فتا نیز در این راستا برای تامین امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات راهکار های لازم را می بندد.
سرگرد فرهاد راستی با اشاره به آسیب های فضای مجازی گفت:کاربران فضای مجازی از حریم شخصی خود در هنگام حضور در شبکه های اجتماعی محافظت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار