«نیکی هیلی» روابط غیراخلاقی خود با ترامپ را رد کرد

تهران (پانا) - نماینده آمریکا در سازمان ملل، گمانه‌زنی‌های مطرح‌شده در فضای مجازی درباره روابط غیراخلاقی با رئیس‌جمهور این کشور را رد کرد.

کد مطلب: ۷۰۶۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش فارس، «نیکی هیلی»، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد شایعات مطرح‌شده درباره روابط خارج از چارچوب با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا را رد کرده است.

به نوشته پولیتیکو، «هیلی»، این شایعات را «بسیار آزاردهنده» و «نفرت‌انگیز» خواند و گفت این اتفاق اغلب برای زنان قدرتمند می‌افتد.

این شایعات اولین بار بعد از گفته‌های «مایکل ولف»، نویسنده کتاب جنجالی «آتش و خشم» در یک مصاحبه، در فضای مجازی مطرح شد. وولف این کتاب جنجال‌آفرین را درباره مسائل داخلی کاخ سفیدِ «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا نوشته.

او هفته گذشته در مصاحبه‌ای با HBO گفته بود مطمئن است ترامپ با زنانی روابط خارج از چارچوب دارد، اما به اندازه کافی از این مسئله مطمئن نبوده تا آنها را در کتابش بیاورد. وی در ادامه گفت ممکن است خوانندگان هوشمند با نگاهی دقیق‌تر به کتابش بتوانند درباره یکی از کسانی که ممکن است معشوقه ترامپ باشد، حدس‌هایی بزنند.

در فضای مجازی به سرعت توجه‌ها روی بخشی از کتاب او متمرکز شد که نوشته بود: «ترامپ بخش قابل‌توجهی از وقت خصوصی‌اش را با هیلی در هواپیمای شخصی‌ رئیس‌جمهور آمریکا سپری می‌کند و دیده شده که به او وعده و وعیدهایی برای یک آینده سیاسی بهتر داده است.»

هیلی، شایعات مطرح‌شده را رد کرده است. او گفت: «اینها کاملاً نادرست هستند.» او همچنین گفت حملات «وولف» شبیه سایر حملاتی هستند که او و دیگر زنان موفق متحمل شده‌اند.

نماینده آمریکا در سازمان ملل همچنین گفت هیچ وقت داخل هواپیما با ترامپ تنها نبوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار