معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز:

اجرای آزمایشی طرح آموزش های کوتاه مدت

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در جلسه طرح آموزش های کوتاه مدت در شهرستان ساوجبلاغ گفت: طرح آموزش مهارت های کوتاه مدت در سال تحصیلی 97-96 به صورت آزمایشی و در سقف 10 درصد از دانش آموزان دوره اول متوسطه اجرا می شود.

کد مطلب: ۷۰۶۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در شهرستان ساوجبلاغ، عباس سلطانیان در این جلسه با اشاره به اینکه این طرح برای اجرا به تمامی مدارس متوسطه دوره اول ابلاغ شده است بیان داشت :طرح آموزش مهارت های کوتاه مدت در سال تحصیلی 97-96 به صورت آزمایشی و در سقف 10 درصد از دانش آموزان دوره اول متوسطه اجرا می شود.

وی افزود: مهمترین اهداف اجرای این طرح را، توسعه و تقویت فرهنگ کار، ایجاد زمینه کسب شایستگی های پایه فنی مورد نیاز نیروی کار، کمک به خلاقیت، نوآوری، کارآفرینی و تعلیم و تربیت دانش آموزان برشمرد.

سلطانیان ضمن تأکید بر تشکیل کمیته برنامه‌ریزی و هماهنگی استان و منطقه در خصوص پیگیری و تمهید مقدمات اجرایی این طرح گفت: دانش آموزان می‌توانند علاوه بر ساعات درسی «کار و فناوری» و «فرهنگ و هنر» برای سه‌پایه مجموعاً تا سقف 60 ساعت مهارت جدید از مجموعه آموزش حرفه‌های مهارتی کوتاه‌مدت» را در قالب فوق‌برنامه انتخاب و آموزش ببینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار