فرمانده سپاه گرگان

تبریک روز پرستار به پرستاران بیمارستان‌های گرگان توسط سپاه

فرماندهان و مدیران سپاه ناحیه گرگان با حضور در برخی از بیمارستان‌های گرگان ضمن تبریک روز پرستار، از تلاش و اقدامات درمانی پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان‌های این شهر تقدیر کردند.

کد مطلب: ۷۰۵۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان،فرمانده سپاه گرگان به همراه مدیران و کارکنان سپاه این شهرستان، با حضور در بیمارستان‌های این شهرستان ضمن تبریک روز پرستار، از تلاش و اقدامات درمانی پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان‌های این شهر تقدیر کردند.

رئیس بیمارستان حکیم جرجانی گرگان که به عنوان نخستین بیمارستان مقصد فرماندهان و مدیران سپاه گرگان برای تبریک میلاد فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار بود، اظهار کرد: پرستاری از بیماران صبر ویژه‌ای می‌خواهد.

سید امیرحسین موسوی ادامه داد: من به عنوان پزشک و فرد کوچک در جامعه بهداشت و درمان استان گلستان به واقع بر این اعتقاد هستم که الگوی صبر و پرستاری حضرت زینب (س) است.

رئیس بیمارستان حکیم جرجانی گرگان تصریح کرد: به اعتقاد من یکی از ارزشمندترین اقدامات در عرصه خدمات اجتماعی، ارائه خدمات درمانی است و پرستاری از بیماران و کمک و تلاش برای درمان یک درد‌مند از اقداماتی است که نمی‌‌توان آن را با هیچ چیزی جبران کرد.

موسوی بیان کرد: بیماران از بیمارستان و سیستم درمانی اقدامات و خدمات سریع، دقیق و اثرگذار را می‌خواهند و نقش ارزشمند در روند درمان یک بیمار را تیم پرستاری ایفا می‌کنند و به واقع اگر پرستاری شبانه‌روزی پرستاران در سیستم درمانی نباشد، به طور قطع درمان بیمار با مشکل مواجه خواهد شد.

وی تاکید کرد: ما مدیون پرستاران هستیم و همیشه سعی کردیم قدردان این بخش از جامعه خدمات درمانی به خصوص در بیمارستان خودمان باشیم.

فرمانده سپاه گرگان در این دیدار اظهار کرد: ما پاسداران حسینی امروز آمدیم تا به شما پرستاران زینبی این روز عزیز را تبریک گفته و از شما بابت این خدمتگذاری سپاسگذاری کنیم.

سیدعلی مهاجر بیان کرد: باید شاکر این نعمت باشیم که خدمتگذار مردمی هستیم که ولی نعمت ما هستند و مردمی که حق آنها بهترین‌ها و خوب‌ترین‌ها است.

وی اضافه کرد: خداوند به طور قطع تمام خدمات شما پرستاران را می‌بیند و به واقع تقدیر شما خوبان در نزد پروردگار یکتا خواهد بود اما همه ما وظیفه داریم از خدمات ارزنده‌ای که سربازان این نظام اسلامی در هر سنگری برای مردم انجام می‌دهند، تقدیر کرده و سپاسگذار باشیم.

فرمانده سپاه گرگان با تاکید بر اینکه خدمت در هر سنگری برای مومن ارزشمند است، گفت: اگر قرار است روزی آخر زندگیمان باشد چه بهتر است این پایان عمر در راه خدمت به مردم و مومنان شهر و کشورمان باشد.

گفتنی است، در این مراسم از پرستاران نمونه این بیمارستان و سایر بیمارستان‌های شهر گرگان با اهداء لوح و تندیس، تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار