با هدف ترویج فرهنگ ورزش و تندرستی برگزار شد؛

چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای دبیرستان نمونه دولتی بوستان

چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای دبیرستان نمونه دولتی بوستان با حضور معاون فرماندار، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش، جمعی از دبیران و اولیاء برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۵۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از خراسان رضوی، چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای دبیرستان نمونه دولتی بوستان با حضور معاون فرماندار، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش، جمعی از دبیران و اولیاء چهارشنبه 4 بهمن برگزار شد.

حسن کاظمی معاون فرماندار در سخنانی ضمن تقدیر از آموزش و پرورش برای برگزاری این گونه المپیادها، ترویج فرهنگ ورزش را هدف برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دانست و گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با هدف ترویج فرهنگ ورزش، استعداد یابی، ایجاد انگیزه، افزایش میزان تحرک، مشارکت در کارهای تیمی و گروهی، ایجاد هیجان و نشاط اجتماعی در بین دانش آموزان و هدایت دانش آموزان به سوی رشته های ورزشی تخصصی در مدارس اجرا می شود.

کاظمی افزود: مهمترین رمز سلامتی انسان تغذیه مناسب و ورزش کردن منظم حتی با انجام یک پیاده‌ روی ساده است. معاون فرماندار تصریح کرد: ورزش کردن در کنار سلامتی جسم و روان به انسان، یک جایگاه ارزشمند در جامعه نیز می بخشد، که نمونه بارز و عینی آن پهلوان قنبر علی قنبری دبیر تربیت بدنی شهرستان است که عنوان های آسیایی و جهانی دارد و امروز این بزرگوار و دیگر دبیران تربیت بدنی در راستای کشف و پرورش استعداد‌های دانش آموزان تلاش می کنند.

اسماعیل زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز در حاشیه برگزاری المپیاد درون مدرسه ای گفت: طرح المیپاد ورزشی درون مدرسه‌ای به‌منظور ارتقای سطح سلامت دانش آموزان، افزایش نشاط و شادابی و بالابردن سطح مهارت‌های ورزشی آنان برگزار می‌شود.

اسماعیل زاده افزود: امروزه گسترش استفاده از بازی‌های رایانه‌ای و استفاده از فضای مجازی سبب شده تا علاوه بر کاهش تحرک در میان دانش آموزان، مشکلاتی نظیر چاقی برای آنان به‌وجود آید که برگزاری چنین برنامه‌هایی موجب کاهش این آسیب‌ها می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش یادآور شد: جای خوشحالی و خوشبینی است که مسئولین شهر به ‌ویژه فرماندار، معاون فرماندار و دیگر مسئولین در صورت دعوت با شور و شوق در المپیادهای ورزشی حضور می‌یابند و باعث شادی و شور بیشتر دانش آموزان می‌شوند و ما انتظار حضور اولیای دانش آموزان را در این برنامه‌ها داریم چرا که باعث رغبت و انگیزه در دانش آموزان می‌شود.

در این المپیاد ورزشی دانش آموزان در رشته‌های تکواندو، طناب کشی، بدمینتون، والیبال، تنیس روی میز، دومیدانی، شطرنج و جدو با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار