مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان :

فرهنگ استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی را از طریق دانش‌آموزان در جامعه گسترش می‌دهیم

اصفهان (پانا) - محمد قندهاری ، مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه 5 اصفهان در آئین گرامی‌داشت روز هوای پاک در دبستان دخترانه آزاده 2 ناحیه 5 اصفهان گفت: فرهنگ استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی را از طریق دانش‌آموزان در خانواده و جامعه گسترش می‌دهیم .

کد مطلب: ۷۰۵۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد

با حضور قندهاری ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان ؛ نکویی ، معاون آموزش ابتدایی ؛ عباسیان ، رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ؛ کارشناس مسئولان و کارشناسان سلامت و تندرستی اداره کل و آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان ؛ دانش آموزان و اولیای دبستان دخترانه آزاده 2 ناحیه 5 اصفهان آئین گرامی داشت روز هوای پاک برگزار گردید .

محمد قندهاری ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان در جمع دانش آموزان و حاضرین در گرامی داشت روز هوای پاک گفت : جامعه آماری دانش آموز یک موقعیت و استعداد عالی برای انتقال مفاهیم و آموزش های عام المنفعه است که از طریق این مجموعه می توان در زمینه های مختلف فرهنگ سازی کرد .

وی در ادامه با اشاره به طرح دانش آموزان همیار پلیس ؛ همیار سلامت و کسب موفقیت های این طرح ها افزود : با استفاده از پتانسیل دانش آموزان باید فرهنگ عمومی خانواده و جامعه را بسوی استفاده از وسایل نقلیه عمومی همچون مترو و اتوبوس سوق بدهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار