مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام :

استفاده از زبان هنر در آشنایی دانش آموزان با انقلاب و دستاورد های آن یک ضرورت است

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت : اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل به عنوان دبیر کمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد دهه ی فجر، فرهنگیان و دانش آموزان استان تمام فعالیت‌ها و برنامه‌های ستاد را ساماندهی و مدیریت خواهد کرد.

کد مطلب: ۷۰۵۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارشخبرنگار پانا از استان ایلام، اولین نشست ستاد دهه فجر آموزش و پرورش استان با حضور حجه الاسلام چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و آموزش و پرورش ، معاونین و مسئو لین آموزش و پرورش استان برگزار شد.

علی بیرانوند مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه با اشاره به اینکه گرامیداشت دهه فجر پاسداشت ارزشهای راستین نظام اسلامی است، افزود: معلمان و دانش‌آموزان با حضور پر رنگ خود در مراسم گرامیداشت دهه فجر، به ویژه یوم الله 22 بهمن جلوه ویژه‌ای به مراسم خواهند بخشید.

وی خطاب به اعضای ستاد یادآور شدند استفاده از زبان هنر ومحسوسات جهت آشنایی نوجوانان و دانش آموزان با انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تأثیر گذار است و متناسب با ظرفیت مدارس و منابع موجود برنامه های متنوع، جذاب و شاد را با محوریت دانش آموزی برای واحدها و مراکز آموزشی تبیین وابلاغ نمایند.

ایشان با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل به عنوان دبیر کمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد استانی دهه ی فجر، تمام فعالیت‌ها و برنامه‌های این کمیته را ساماندهی و مدیریت خواهد کرد.

بیرانوند سیاست های حاکم بر مجموعه برنامه ها ی امسال را شامل اجرایی نمودن فعالیت هایی از قبیل امید آفرینی، همدلی و همزبانی، خودباوری، اقتصاد مقاومتی، بصیرت افزایی و دشمن شناسی عنوان نموده و افزودند: جهت گیری کلی در این ایام این است که ما بتوانیم زمینه تشریح وقایع انقلاب ودستاوردهای آن را در مدارس فراهم نماییم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ، از اجرای سرود همگانی 1357که تولید شده استان با مضمون حماسه حضور و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، میهمانی لاله ها، مسابقه عکاسی لحظات ناب حضور، همایش های دانش آموزان عضو تشکل ها با عنوان یاوران انقلاب، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه فرهنگیان ودانش آموزان را بخش دیگری از برنامه‌های دهه فجر امسال در سطح ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان ایلام عنوان نمود.

گفتنی است در این جلسه اعضاء ضمن بحث و تبادل نظر بر اهمیت اجرای منظم برنامه ها و پوشش مناسب خبری تاکید نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار