رئیس اداره فرهنگی هنری و اردوهای آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران

مسابقات فرهنگی هنری امسال به رویکرد مهارت آموزی توجه ویژه دارد

ملارد (پانا) - رئیس اداره فرهنگی هنری و اردوهای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران هدف از برگزاری مسابقات فرهنگی هنری را، ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان و ارتقای استعدادهای آنها با رویکرد مهارت آموزی عنوان کرد.

کد مطلب: ۷۰۵۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
در آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده پسر غرب استان تهران در سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی هنری که در سالن شهید طحانی ملارد برگزار شد ، مجتبی ولی پوری، رئیس اداره فرهنگی هنری و اردوهای آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از شرکت پررنگ دانش آموزان در مسابقات فرهنگی هنری تقدیر کرد و ادامه داد: کسب 98 رتبه فرهنگی هنری در مسابقات کشوری توسط دانش آموزان شهرستان های استان تهران نشان از تلاش تک تک همکاران فرهنگی و دانش آموزان در مناطق ۲۱ گانه آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران دارد .

ولی پوری به رویکرد مهارت آموزی در مسابقات فرهنگی هنری امسال اشاره کرد و افزود: مسابقات فرهنگی هنری با هدف ایجاد انگیزه در دانش آموزان و ارتقای استعدادهای آنها برگزار می گردد لذا این طور نباشد که دانش آموزان در مسابقات شرکت کنند و بعد تمام شود بلکه رشته مورد علاقه خود را به صورت مهارتی فرا بگیرند و به صورت تخصصی ادامه دهند.

این مقام مسئول بر فراگیری مهارت های زندگی در کنار مهارت های شغلی تاکید کرد و گفت: فردی برای جامعه خود مفید خواهد بود که علاوه بر کسب مهارت های علمی و فرهنگی هنری به مهارت های زندگی نیز بپردازد .

در مراسم مذکور از دانش آموزان برگزیده سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی هنری مناطق ملارد اسلامشهر، بهارستان ۱ و ۲، چهاردانگه، رباط کریم، شهرستان قدس و شهریار با حضور مسئولین تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار