رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه زرین آباد خبر داد:

به مناسبت گراميداشت هفته شوراها همايش سالانه تجليل ازاعضاء شوراي آموزش وپرورش برگزارشد

رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه از برگزاري همايش سالانه تجليل ازاعضاء شوراي آموزش وپرورش به مناسبت گراميداشت هفته شوراها خبرداد.

کد مطلب: ۷۰۵۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، اين مراسم كه درمحل سالن كانون حاج احمد خميني (ره) تشكيل شده بود كليه رؤساي ادارات و نهادها، همکاران، دانش آموزان و اعضاي شوراي آموزش و پرورش حضور داشتند.

در این مراسم حسيني رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه اظهار نمود: تصویب قانون تشكیل شوراهای آموزش و پرورش در 26 دی ماه 1372 در مجلس شورای اسلامی، نوید بخش تحقق این رسالت عظیم و سرآغاز تحول اساسی در نظام تعلیم و تربیت كشور در چارچوب تعالیم اسلامی است.

وی افزود:در هفته‌ی گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش با تاكید بر اهمیت و نقش این نهاد تربیتی عظیم به عنوان مهمترین عنصر دوام و قوام فرهنگ عمومی و رشد و بالندگی جامعه كه همانا رسالت پیامبران عظیم الشان ( ص ) و ائمه اطهار( ع ) و منویات مقام عظمای ولایت است، عزت، سربلندی، استقلال، خودباوری، رفاه، منزلت، كرامت و معنویت فرزندان این مرز وبوم را برخاسته از جایگاه رفیع و خطیر آموزش و پرورش دانسته و بر نقش دولت تدبیر وامید درجهت اهمیت آن صحه می گذاریم.

ايشان تصریح نمودند: مراسمات هفته امور شوراها در تمام مدارس برگزار شده و مسابقه قانون شوراها و تهيه مقاله هاي علمي ، برگزاري اردوها ، اجراي برنامه هاي صبحگاه ، انجام مسابقات ورزشي در بين همكاران فرهنگي و دانش آموزان از جمله برنامه های این هفته عنوان نمود .

درادامه حاج آقا زارعي از اهميت شوراهاي آموزش و پرورش گفتند وبيان نمودند رسالت آموزش و پرورش سنگين و بزرگ است و همه بايد در اين امر خطير آموزش و پرورش راكمك كنيم.

در پايان از اعضاي شور ا ي آموزش و پرورش ، خيرين نيك انديش منطقه و برندگان مسابقه قانون شوراها با اهداء لوح تقدير و جوايز ی از آنان قدردانی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار