معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران: دوره آموزش عملی نماز برگزار می‌شود

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران از برگزاری دوره آموزشی (آموزش عملی نماز) در شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۵۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، سیدمجتبی هاشمی گفت: دوره آموزشی (آموزش عملی نماز) با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و ستاد اقامه نماز استان تهران برای آموزگاران خانم پایه سوم ابتدایی در چهار قطب رباط کریم، ناحیه یک ری، اسلامشهر و کهریزک برگزار شد.
هاشمی با اشاره به اینکه این دوره با هدف ایجاد آمادگی بیشتر علمی و عملی معلمان پایه سوم در خصوص آموزش نماز به دانش‌آموزان برگزار شد، تاکید کرد: موضوعاتی همچون شیوه‌های دعوت به نماز، آثار و برکات نماز و نقش مهم معلمان در آموزش نماز نیز در این دوره آموزشی تبیین شد.
وی ادامه داد: تجربیات برتر و خلاقیت‌های آموزگاران در آموزش نماز نیز در این دوره از دیگر مواردی بود که به آن پرداخته شد.
هاشمی تصریح کرد: آشنایی دانش‌آموزان با فریضه نماز به صورت گام به گام و آموزش عملی نماز در دوره ابتدایی از مهم‌ترین اهداف آموزش و پرورش است.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در این دوره 250 نفر از آموزگاران پایه سوم ابتدایی مدارس دخترانه مناطق رباط کریم، ناحیه یک ری، ناحیه دو ری، اسلامشهر، چهاردانگه، کهریزک، فشافویه و اساتید برجسته از مرکز تخصصی نماز استان قم شرکت داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار