مهردادضیایی به سریال «از یادها رفته» پیوست

تهران (پانا) - تصویربرداری سریال از یادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان همچنان در شهرک غزالی ادامه دارد.

کد مطلب: ۷۰۵۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش مشاور رسانه‌ای سریال «از یادها رفته»، بیش از 5 ماه از آغاز تصویر برداری سریال «از یادها رفته» می‌گذرد و تصویربرداری این سریال در شهرک سینمایی غزالی ادامه دارد .

در آستانه صد وهفتادمین جلسه تصویربرداری این سریال مهرداد ضیایی به عنوان تازه‌ترین بازیگر جلوی دوربین رفته است .

مهرداد ضیایی در این سریال نقش سردبیر یک مجله مهم را ایفا می‌کند.

پیش از این بازیگرانی همچون حسین یاری،هلیا امامی،میترا حجار، پوریا پورسرخ ، بیتا فرهی ، کامران تفتی ،لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان،علیرام نورایی،حبیب دهقان نسب به این سریال پیوسته و جلوی دوربین رفتند .

تصویر برداری سریال از یادها رفته از مرداد ماه آغاز شده است و گروه تصویر برداری هم اکنون از صبح تا پاسی از شب در حال تصویر برداری صحنه‌های سریال است.

مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» به کار گردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت ساخته می‌شود و داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد .

تصویربرداری این سریال علاوه در تهران در سایر شهرستان‌ها و در لوکیشن های متفاوت انجام می‌شود .

عوامل سریال از یادها رفته عبارتند از :

کارگردان : بهرام بهرامیان،نویسندگان:حامد افضلی،رویاخسرو نجدی،مدیر هنری :آیدین ظریف، مدیر تصویربرداری :ایرج عاشوری،طراح گریم: مهین نویدی،تدوین:شوکا زندباف،صدابردار:محمد علی درگاهی،برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: فرزاد رحمانی،مدیران تولید: سید دانیال کاشانچی،مهدی تحویلیان،مدیر تدارکات:مرتضی پیر هادی،طراح لباس : غزل آلوسی، عکاس:پریدخت اصباح،متین تحویلیان،کارگردان پشت صحنه:هوشنگ فلاح رضایی، مشاور امور رسانه‌ای : علی زادمهر، تهیه کننده:اکبر تحویلیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار