مدیرکل اموراجتماعی استانداری گلستان

مشکلات اقتصادی در شرق گلستان باعث بازماندن دانش آموزان از تحصیل می شود

مشکلات اقتصادی خانواده ها به ویژه شرق گلستان باعث بازماندن برخی از دانش آموزان از تحصیل می شود.

کد مطلب: ۷۰۴۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، "عبدارضاچراغعلی" در کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان کلاله با بیان اینکه مقصر بوجود آمدن برخی از آسیب های اجتماعی و فرهنگی خودمان هستیم، گفت: چون در مقابله با تهدیدات فرهنگی و اجتماعی دشمنان نظام برنامه ریزی مناسبی نداشته ایم در برخی از حوزه ها با معضلات متعددی روبرو هستیم.

وی افزود: مشکلات اقتصادی در استان گلستان به خصوص خانواده های شرق گلستان باعث بازماندن برخی از دانش آموزان از تحصیل می شود.

چراغعلی اذعان داشت: یکی از اشتباهات صورت گرفته در خصوص آسیب های اجتماعی و فرهنگی، پنهان کاری است؛ در صورتی که بیان حقایق باعث تلنگری در جامعه می شود.

مدیرکل اموراجتماعی استانداری گلستان گفت: در جهت مرتفع سازی آسیب های اجتماعی باید تمام دستگاه های موجود در استان و شهرستان ها پای کار باشند و با یک برنامه ریزی مدون به بررسی و مرتفع سازی چالش های موجود بپردازند.

در سال گذشته در کاهش خودکشی موفق بودیم

نصرت برزگر نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه باید واقعیت ها را به جامعه منتقل کرد، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در سال گذشته، میزان خودکشی در شهرستان کلاله کاهش داشت.

وی ادامه داد: باید در عرصه های مختلف از تمام اقشار جامعه استفاده شود تا به این وسیله از انزوا و خودکشی مردم جلوگیری شود.

فرماندار کلاله تصریح کرد: در این شهرستان با شناسایی برخی از آسیب های اجتماعی و فرهنگی، با تشکیل کارگروه های تخصصی و با کمک روحانیت شهرستان به مقابله با برخی از آسیب ها پرداختیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار