جشنواره محافظان محیط زیست

مدیر آموزش و پرورش پیربکران گفت : با توجه به بحران آلودگی هوا در عصر حاضر، تخریب مراتع و آلودگی خاک و آب در افزایش آلودگی مؤثر می باشد.

کد مطلب: ۷۰۴۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از منطقه پیربکران، جشنواره محافظان محیط زیست با مشارکت شهرداری پیربکران، ادارات محیط زیست و پسماند خشک شهرستان فلاورجان و اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه حضرت رقیه(س) در این مدرسه برگزار شد.

در آغاز جشنواره رئیس اداره ضمن تشکر از مشارکت ادارات متعدد در برگزاری این جشنواره خطاب به دانش آموزان گفت: طبیعت و محیط زیست از جمله نعمت های خداوند سبحان است و حفظ و مراقبت از آن وظیفه همه ما می باشد و شما دانش آموزان باید در حفظ محیط اطراف خود حساس باشید و به دیگران هم اجازه ندهید آن را ازبین ببرند. وی نقش دانش آموزان را در گسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیست توسط مردم مفید اعلام کرد.

وی با توجه به بحران آلودگی هوا در عصر حاضر، تخریب مراتع ، آلودگی خاک و آب را در افزایش آلودگی مؤثر دانست.

در این جشنواره از میثاق نامه حافظان محیط زیست دانش آموزی مدرسه حضرت رقیه(س) توسط رئیس اداره و معاونت پشتیبانی اداره رو نمایی شد و دانش آموزان پیشتاز با همدیگر سوگندنامه را قرائت کردند.

در ادامه دانش آموزان پیشتاز زباله های خود را که بصورت مجزا در سطل های زباله تفکیک کرده بودند ،به مامور پسماند خشک تحویل می دادند و در قبال فعالیت خود جایزه دریافت می کردند.

گفتنی است برگزاری نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان، اجرای سرود همگانی، قرائت دکلمه از جمله برنامه های اجرا شده در این جشنواره بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار