به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش برگزار شد:

مراسم تجلیل از اعضای انجمن اولیا و مربیان برتر شهرستان فیروزکوه

پانا(فیروزکوه)- به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش و با حضور مدیر، معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس انجمن اولیاء و مربیان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه، از اعضای انجمن اولیاء و مربیان مدرسه بلیغ شهرستان فیروزکوه به جهت کسب مقام استانی تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۷۰۴۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، بنار، مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته شورای آموزش و پرورش اظهارداشت: خداوند به انسان ها نسبت به موجودات دیگر برتری بخشیده و این برتری به علت وجود عقل و خرد در انسان است و انسان ها می توانند با استفاده از عقل و منطق مشکلات بزرگی را حل کنند.

وی در ادامه افزود: در برخی مواقع تکیه بر عقل خود کافی نیست و در مواقعی برای تصمیم گیری بهتر و دستیابی به نتایج احسن می بایست از مشورت در کار ها استفاده کرد؛ شورای آموزش و پرورش نیز با حضور مسئولین رده اول شهرستان برگزار می شود، تا در خصوص مشکلات آموزش و پرورش بهترین تصمیمات از طریق امر مشورت حاصل گردد.

بنار ،انجمن اولیا و مربیان مدارس را به بال هایی تشبیه کرد که در صورت نبود آن ها مدرسه توانایی پروراز ندارد.

وی در رابطه بااهمیت این شورا تاکید کرد: وجود این عزیزان در پیشبرد اهداف مدرسه بسیار تاثیر گذار است و انجمن فعال در مدارس شهرستان مایه مباهات و دلگرمی مجموعه آموزش و پرورش است.

شایان ذکر است، در این مراسم از اعضای انجمن اولیا ءو مربیان برتر شهرستانی و استانی سال تحصیلی 96-95 تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار