فرماندار سردشت:

برگزاری جشنواره المپیاد ورزش همگانی در سردشت

فرماندار سردشت از برگزاری جشنواره المپیاد ورزش همگانی در جلسه ستادساماندهی امورجوانان که با دستورکار اشتغال و کارآفرینی و تسهیلات اشتغالزایی برگزار شد، خبرداد.

کد مطلب: ۷۰۴۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، نژاد جهانی فرماندار سردشت در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که باحضور اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد ، به برگزاری جشنواره المپیاد ورزش همگانی در سردشت اشاره و گفت : این جشنواره در هشت رشته و دو بخش انفرادی و تیمی با شعار ( همه برنده ایم ) به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر و با هدف توسعه و تعمیم ورزش هگانی ، حضور حداکثری افراد جامعه در فعالیت های ورزشی ، ارتقاء سطح سلامت عموم ، تشویق و ترغیب جامعه به ورزش و ایجاد شور و نشاط برگزار خواهد شد.


وی در اجرای باشکوه تراین جشنواره خواستار حضور حداکثری و پررنگ مردم و کلیه ادارات شد.

جهانی با بیان اینکه اقتصاد دانان پیش بینی کرده اند قدرت های برتر اقتصادی یک نقطه مشترک دارند و آن جمعیت زیاداست ، گفت : جمعیت زمانی می تواند موفق عمل کند که دخل آن از خرجش بیشتر و بتواند ثروت را برای جامعه ایجاد نماید و تولید کننده باشد.

وی با اشاره به اینکه در شهرهایی که راهی به سوی اشتغالزایی و ثروت نمی برند بیشتر فکرها براین اساس است که تولید ثروت تنها از محل رانت امکان پذیر است ،افزود : بدین شکل نیست و فقط این خود جامعه است که این شیوه را خواسته ، برای اینکه این روند اتفاق نیفتد و معکوس گردد یک نهضت کارآفرینی در راستای اشتغالزایی نیازمندیم.

جهانی بابیان اینکه انرژی های زیادی صرف می شود و ما در مسیرخود حرکت نمی کنیم و هدفمند نیستیم ، تصریح کرد : باید به دنبال کارآفرینی بود کارآفرینی که از سرمایه های موجود ثروت ایجادنماید و برای این مهم آموزش مهارتی نیاز است که باید جوانان را با آن توانمند کرد.

درپایان هریک از اعضای ستاد پیشنهاد و راهکارهای خود را در جهت برنامه ریزی و هماهنگی برای اجرای جشنواره المپیاد ورزش همگانی در سردشت ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار