طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان با قوت ادامه می یابد

بوشهر (پانا )شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با حضور رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد. در این نشست استاندار بوشهر گفت : طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان در استان با همت فرمانداران، بخشداران، شوراهای شهری، روستایی، دهیاران و شهرداران با قوت ادامه می یابد.

کد مطلب: ۷۰۴۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد

عبدالکریم گراوند افزود: در کنار اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان در استان، توجه به تقویت پایه‌ ابتدایی تحصیلی باید در اولویت قرار داشته باشد.

وی تصریح کرد: نباید تقویت مقطع ابتدایی بعنوان مقطع پایه در طرح تقویت بنیه علمی از یاد برود بلکه بهبود وضعیت در این مقطع باید در اولویت باشد.

طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان از دو سال گذشته با همت استانداری، آموزش و پرورش و دهیاران در استان بوشهر با هدف بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان و بهبود رتبه استان در کنکور سراسری اجرا شد.

گراوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته شورای آموزش و پرورش گفت: این شورا نقش مهمی در بهبود روند آموزشی و اجرای طرح‌های مختلف آموزش و پرورش دارد.

وی اضافه کرد: قانون شورای آموزش و پرورش یک قانون مترقی است که باید از همه ظرفیت‌ها برای کارآمد شدن فعالیت‌های این نهاد کمک گرفته شود.

گراوند بیان کرد: زیربنای برنامه ریزی برای توسعه جامعه در آموزش و پرورش رقم می خورد.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به تربیت نیروی انسانی کارآمد گفت: یکی از بندهای قانون شورای آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی کارآمد و شایسته است که باید به این اصل توجه شود.

گراوند با اشاره به نقش اجرای مصوبه های شورای آموزش و پرورش در برطرف شدن مشکلات برضرورت عملیاتی شدن این مصوبه ها تاکید کرد.

وی در خصوص فراهم شدن زیرساخت‌های ایجاد موسسه های آموزشی غیر دولتی گفت: برای سرعت بخشی در ساخت مدرسه های غیر دولتی ایجاد زیرساختها و حمایت از سرمایه گذاران باید مورد توجه قرار گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار