رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد

برگزاری دوره آموزشی نرم افزارهای امدادی درمدیریت حوادث وسوانح

تهران (پانا) - دوره آموزشی نرم افزارهای امدادی در مدیریت حوادث و سوانح با هدف نحوه استفاده از اطلاعات موجود در سامانه DMIS برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۴۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد

پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمرگفت : پیرو دستور دبیرکل جمعیت مبنی بر به روز رسانی برنامه عملیاتی action plan و موافقت معاونت آموزش جمعیت دوره آموزشی نرم افزارهای امدادی در مدیریت حوادث و سوانح برگزار شد.

رئیس سازمان امداد و نجات تاکید کرد: هدف از این دوره آموزشی نحوه استفاده از اطلاعات موجود در سامانه DMISبرای تحلیل حوادث؛ سطح شعب، کاربردی سازی سامانه پاسخگوئی اضطراری (کشیک شعب و پایگاه ها) و ورود اطلاعات در نرم افزار اطلاعات مکانی است که برای پاسخگوئی بهتر و ارزیابی دقیقتر در زمان بحران کاربرهای مهمی را خواهند داشت.

وی افزود: با توجه به زلزله های استان تهران اولین دوره با حضور معاونین و روسای شعب جمعیت هلال احمر استان تهران برگزار شد.

بنابراین گزارش در پایان این دوره آموزش، روسای شعب طرح عملیاتی حادثه احتمالی زلزله در منطقه فیروزکوه را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داده و مقرر شد تا هرچه سریعتر اطلاعات مورد نیاز در خصوص سازمان های همکار نیز در این سامانه ثبت شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار