«۱۰۱ بازی برای آرام‌سازی کودکان» منتشر شد

تهران (پانا) - «۱۰۱ بازی برای آرام‌سازی کودکان» با آموزش بازی به کودکان، خانواده‌ها و معلمانشان می‌کوشد تا از اضطراب بچه‌ها بکاهد و فضای آرام‌تری را برایشان فراهم آورد.

کد مطلب: ۷۰۴۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش مهر، «۱۰۱ بازی برای آرام‌سازی کودکان» با تمرین‌های ساده و عامیانه می‌تواند کمک شایانی به پدر و مادرها و معلمان کند تا حس آرامش را در قالب بازی به کودکان منتقل کنند.

نویسنده در مقدمه کتاب آورده چرا آموزش بازی‌های آرام‌سازی را انتخاب کرده و منظور از این بازی‌ها چیست؟ بر اساس آنچه در مقدمه آمده: «کودکان به امنیت، عشق، آزادی، شناخته حمایت و به میزان زیادی سرگرمی احتیاج دارند تا به تعادل و صلح درونی برسند. آنها نیاز دارند که به‌عنوان انسان در نظر گرفته شوند و نیازها و احساساتشان دیده شود.»

همچنین در بخش دیگری از کتاب «۱۰۱ بازی برای آرام‌سازی کودکان» آمده است: «در سال‌های اخیر، استرس مزمن، بخشی از زندگی ما شده که نتیجه آن افزایش اختلالات تکلمی و فیزیکی در بچه‌هاست. تعداد زیادی از کودکان از مشکلات تکلم، بیماری‌های فیزیکی، ارتباط اجتماعی ضعیف و مشکلات عاطفی رنج می‌برند و استرس در جنبه‌های مختلف زندگی افزایش پیدا کرده است.»

«۱۰۱ بازی برای آرام‌سازی کودکان» مجموعه بازی برای کودکان است. این بازی‌ها به‌ویژه در آغاز کلاس مفید هستند؛ چون به کودکان برای تمرکز جهت یادگیری کمک می‌کنند و یا زمانی که جو کلاس متشنج شده می‌توان از این فعالیت‌ها بهره برد.

این کتاب در ۱۰۰۰ نسخه و به قیمت ۱۴ هزار تومان از سوی انتشارات مدرسه منتشر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار