مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران:

حضور پر شور پیشتازان سازمان دانش آموزی در ویژه برنامه های دهه مبارکه فجر

تهران (پانا) – مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای تهران گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، سازمان دانش آموزی شهرستانهای تهران در تجدید بیعتی با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)و آرمانهای امام راحل و شهدای گرانقدر، در نظر دارد شعار همفکری، همدلی و همکاری خود را همراه با پیشتازان جمهوری اسلامی ایران در قالب برنامهای متنوع تحقق بخشد.

کد مطلب: ۷۰۴۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، ابوالحسن قلی زاده مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران در این رابطه اظهار داشت: ویژه برنامه های پیشتازان سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران با حضور در حرم امام راحل و تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و غبار روبی و گلباران مزارشهدا در شهرستانهای استان تهران آغاز خواهد شد.

مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران با اشاره به اجرای با شکوه توأم با اقتدار و نظم همراه با عمل به منش های سازمانی مانور یاوران انقلاب در مناطق 21 گانه شهرستانهای تهران افزود:از ویژه برنامه های مانور یاوران انقلاب استقرار دانش آموزان پیشتاز بر اساس آرایش میدانی خواهد بود و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری بصورت زنده به اجرا در خواهد آمد.

قلی زاده از اجرای آیین بله خوانی با موضوع «پیشتاز میهن» خبر داد و گفت: در این برنامه فرمانده میدان می بایست به صورت محکم و مقتدر(بر اساس آموزش های صورت گرفته در جریان اردوی ملی و دوره تربیت مربی ویژه استان)جملاتی را قرائت کند و در پایان هر جمله اعضاء با نشاط، محکم و بلند و با ضرب دست یا پا با ذکر «بله» با ارزشهای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

وی تجلیل از خانواده شهدای دانش آموز یا دانش آموزان فرزند شهید را از دیگر برنامه های مانور یاوران انقلاب دانست و افزود: برآن هستیم تا از نخبه های برتر علمی، فرهنگی و ورزشی که عضو تشکلات سازمان دانش آموزی هستند نیز تجلیل به عمل آید.

قلی زاده ایجاد نمایشگاه از توانمندیهای گروههای تشکیلاتی در محل مانور را یکی از فعالیتهای مهم دانست و اظهار داشت: حضور با صلابت و منظم گروه ویژه مناطق با لباس کامل تشکیلاتی در برنامه های دهه فجر از جمله راهپیمایی پر شکوه روز 22 بهمن از دیگر فعالیتهای پیشتازان در دهه فجر می باشد که همراه با دیگر اقشار جامعه با ایجاد ایستگاههای فرهنگی در مسیر راهپیمایی و تبلیغات منسجم میدانی با استفاده از تراکت، پوستر و شعارهای روز به زیبایی و شکوه آن می افزایند.

مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران گفت : ساماندهی و حضور منسجم خبرنگاران پانا و انعکاس اخبار و تصاویر فعالیتها وپوشش حداکثری از راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های سازمان دانش آموزی استان می باشد.

برگزاری مسابقات کتابخوانی خاکهای نرم کوشک و لحظه های ناب حضور

وی از برگزاری مسابقه « لحظه های ناب حضور » خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه ویژه خبرنگاران و عکاسان خبرنگاری پانا می باشد که می توانند با ثبت لحظه های ناب و پر شور حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، جشن های انقلاب اسلامی در مدارس و فضا آرایی هایی که در مدارس ایجاد می شود در این مسابقه شرکت نمایند که 5 خبرنگار که بهترین تصاویر را به ثبت رسانده اند تجلیل خواهند شد.

قلی زاده گفت: مسابقه کتابخوانی «خاکهای نرم کوشک» از دیگر فعالیتهای فرهنگی سازمان در این ایام می باشد که پیشتازان علاقه مند به شرکت دراین مسابقه می توانند با مراجعه به سایت خبرگزاری پانا و صفحه شهرستانهای تهران به آدرس www.pana.ir/news/tehran-cities-province فایل PDF کتاب را دریافت کرده و با نحوه شرکت در این مسابقه بیشتر آشنا بشوند.

مدیر سازمان دانش اموزی شهرستانهای تهران در پایان افزود: همه مربیان و دانش آموزان پیشتاز ما در سازمان دانش آموزی استان در تلاش هستند تا امسال نیز همچون سالهای گذشته با حضور پرشور و عزم راسخ در فعالیتهای ویژه دهه فجر، موجب نشاط و پویایی و همچنین ایجاد زمینه های شناخت و آشنایی بیشتر نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی با آرمان های انقلاب و امام راحل را فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار