برگزاری دوره های آموزشی طرح مبین در دارالقرآن قدر دماوند

دماوند(پانا)- دوره های طرح مبین در دارالقرآن قدر دماوند با حضور جمعی از مسئولین اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران وشهرستان دماوند برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۳۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران ،این دوره ویژه مدیران متوسطه دوره اول و دوم،وبا حضور مدرس دوره مهدی آقاشاهی در شهرستان دماوند برگزار شد.
آقاشاهی در رابطه با طرح اظهار داشت :پیشرفت تکنولوژی در زندگی انسان ها جایگزین همه چیز شده و همه دنیا و آخرت انسانها پیشرفت های تکنولوژی تجربی گردیده واین مسائل انسانها را دچار درگیری کرده است.
وی در ادامه افزود:امروزه بین پیشرفت های تجربی و اخلاقی ارتباطی وجود ندارد،همه عالم دنبال آرامش هستند و لی انسانها در یک جور غفلت مانده اند نماز یاد خدا را در دلها زنده میکند و آرامش بخش است.
وی خاطر نشان کرد:در دنیا قدرت بی نهایتی هست که آن قدرت بی نهایت خداوند است وانسان چکیده ای از مادر است و بهشت زیر پای مادران است.
آقاشاهی هدف از اجرای طرح مبین در مدارس را مدیریت یاوران نماز در مدارس دانست و اذعان داشت: پیوند های نماز به اهمیت نماز کمک زیادی می کند و نماز با هرچیزی پیوند داردو تاکید کرد،دین فقط نماز و حجاب نیست دین یک مجموعه است وخوش اخلاقی،صبوری،صداقت،امانت داری،انفاق،نماز بخشی از دین است.
وی افزود:نماز خواندن در صورت ظاهری نباشد،مدیران مدارس باید در جلسات دینی و نماز هایی که در مدرسه برگزار می شود شرکت کنند ،زیرا الگوی دانش آموزان مدیران هستند وهدف از برگزاری این مراسم:آموزش کارشناسان،دعوت و آموزش راهکارها،اسرار و آداب و احکام بین قشر های مختلف،بین معلمان،مدیران،دانش آموزان،دانشجویان است.
/خبرنگار:مائده صافی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار