آموزش و پرورش محور توسعه فرهنگی کشور است

رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به لزوم مشارکت همگان در پیشرفت آموزش و پرورش استان تاکید کرد: مسیر توسعه فرهنگی کشور با محوریت آموزش و پرورش تحقق می یابد .

کد مطلب: ۷۰۳۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانااز گیلان، محمد حسین قربانی در همایش گرامیداشت هفته شوراهای آموزش پرورش گفت : 13 میلیون و 200 هزار دانش آموز و یک میلیون فرهنگی و 25 میلیون خانواده ایران یک حلقه و ارتباط تنگاتنگی را به وجود آورده اند.
وی با تاکید بر اینکه همه موظف به کمک به آموزش و پرورش هستند، گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات یکی از کمیسیون های اثر گذار خانه ملت است که اعضای آن مطالبات آموزش و پرورش را دنبال می کنند.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : با وجود همه مشکلات مالی که برای دولت وجود دارد باید مطالبات فرهنگیان به موقع پرداخت شود.
قربانی با اشاره به اینکه بنیانگذار انقلاب اسلامی معلمی را شغل انبیاء می دانستند، افزود: مسیر توسعه فرهنگی کشور باید بر مدار آموزش و پرورش ساخته شود و با توجه به لزوم وجود تنوع مدارس موجود در آموزش و پرورش ، مدارس نمونه دولتی ، استعدادهای درخشان و عمومی نیز باید بر اساس نیازها و کارکردشان ، طبقه بندی و نهادینه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار