در گفت‌وگو با پانا

معاون شهرسازي شهردار تهران: پارکینگ پروانه در اختیار ساختمان جدید پلاسکو قرار می‌گیرد

تهران (پانا) - معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران می‌گوید که پارکینگ پروانه برای ساختمان جدید پلاسکو خریداری شده و در اختیار ساختمان جدید پلاسکو قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۷۰۳۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد

مهدی حجت در گفت‌وگو با پانا درباره تبدیل پارکینگ پروانه به پارکینگ ساختمان جدید پلاسکو گفت: توافقات اولیه برای این موضوع انجام شده است و آنگونه که بنیاد مستضعفان اعلام کرده است، زمین پارکینگ پروانه که روبروی ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری قرار دارد خریداری شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: پارکینگ پروانه جزو مجموعه ساختمان جدید پلاسکو قرار می‌گیرد.

ا مهدی حجت در آخرین نشست خبری خود که با موضوع پلاسکو برگزار شد، گفت: احداث ساختمان پلاسکو در ۱۰ طبقه سطح و ۵ طبقه پارکینگ در ۲۹ دی ماه آغاز خواهد شد.

معاون شهردار تهران گفت: ساختمان پلاسکو به ۲۳۰۰ پارکینگ نیاز دارد. با توجه به اینکه امکان احداث ۵ طبقه زیرزمین به عنوان پارکینگ وجود داشت، تنها ۱۳۰۰ پارکینگ تامین می‌شود که طبق توافقات صورت گرفته با بنیاد مستضعفان قرار شد، پارکینگ مقابل این ساختمان تجهیز شود.

ساختمان 17 طبقه پلاسکو، ساختمانی تجاری در ضلع شمال شرقی چهارراه استانبول، تهران و از مهم‌ترین مراکز تولید و فروش پوشاک در تهران بود. این ساختمان در روز پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ پس از ۵۴ سال از زمان ساخت بر اثر آتش‌سوزی فرو ریخت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار