معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل:

مراکز اقامتی استان اردبیل استاندارد سازی می شوند

اردبیل (پانا) - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با ابلاغ ضوابط مرتبط با استاندارد سازی هتل ها ، نسبت به استاندارد سازی مراکز اقامتی و هتل ها در این استان اقدام می شود.

کد مطلب: ۷۰۳۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد

قادر تقی زاده افزود: استاندارد سازی 9 هتل در دستور کار بوده و در نظر است تا تعطیلات تابستانی سال آینده بخش اعظمی از مراکز اقامتی استاندارد شود .
به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، در راستای استانداردسازی امکانات ، تجهیزات و همچنین نوسازی ساختمان ها تسهیلات ارزان قیمت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد .
تقی زاده اظهار کرد: علاوه بر این دوره های آموزشی ویژه مدیران مراکز اقامتی برگزار می شود تا با جدیدترین شیوه های مدیریتی در حوزه کاری خود آشنا شوند .
وی با بیان اینکه تمدید پروانه فعالیت مراکز اقامتی منوط به سپری کردن دوره های آموزشی است، اضافه کرد: این مهم منجر به کیفیت بخشی خدمات مراکز اقامتی خواهد شد .
گفتنی است: اردبیل یکی از استان های گردشگر پذیر کشور است و با دارا بودن 223 مرکز اقامتی اعم از هتل، هتل آپارتمان، متل، میهمانپذیر و کمپ به لحاظ تعداد مراکز اقامتی رتبه سوم و از نظر تعداد تخت رتبه ششم را در کشور دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار