در گفت و گو با پانا:

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول المپیادهای علمی آغاز شد

تبریز (پانا)- رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش آذر شرقی گفت: کارت ورود به جلسه تمامي شرکت کنندگان در مرحله اول آزمون المپيادهاي علمي كشوري سال تحصيلي۹۷-۹۶ از روز گذشته قابل دریافت است.

کد مطلب: ۷۰۳۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد

مجید شقاقی پوردر گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد:،‌ كارت هاي ورود به جلسه آزمون از امرروز سه شنبه ازطريق سامانه ثبت نام المپيادهاي علمي دانش آموزي به نشاني http://oly.medu.ir قابل دريافت مي باشد.

وی افزود : ضروري است دانش آموزان ضمن مراجعه به سامانه ، كارت ورود به جلسه خود را دريافت و از محل حوزه امتحاني و زمان آزمون مطلع شوند.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش آذر بایجان شرقی ضمن تاکید بر رعایت فرآیند دریافت افزود: لازم است دانش آموزان پس از دريافت كارت، به مدير مدرسه محل تحصيل خود مراجعه و كارت را به مهر دبيرستان ،‌ ممهور نمايند.

شقاقی پور گفت: پيشنهاد مي شود مديران محترم مدارس، پس از ورود به پنل مدير مدرسه در سامانه مربوطه، نسبت به چاپ كارت هاي دانش آموزان بصورت گروهي اقدام نمايد.

وی افزود: همچنين بنا به درخواست دانش آموزان و مديران محترم دبيرستان ها و مراكزي كه تا پايان مهلت اعلام شده موفق به پرداخت يا تاييد ثبت نام در سامانه ثبت نام نشده اند، سامانه جهت پرداخت وجه و تاييد ثبت نام از دیروز فعال مي باشد.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش آذر بایجان شرقی تصریح کرد: دانش آموزاني كه در مهلت قانوني اعلام شده، موفق به پرداخت هزينه ثبت نام در المپيادهاي علمي دانش آموزي كشور نشده اند، درمهلت تعيين شده فرصت دارند با مراجعه به سامانه، ضمن انجام عمليات پرداخت، ثبت نام خود را توسط مدير دبيرستان، تاييد و قطعي نمايند و بديهي است عدم اقدام در مهلت تعيين شده، به منزله انصراف از شركت در المپيادها بوده و كارت ورود به جلسه براي ايشان صادر نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار