باحضور امام جمعه شهرری:

همایش استقبال از دهه فجر ویژه مدیران و معاونین پرورشی ناحیه یک ری برگزار شد

شهرری(پانا) - همایش استقبال از دهه فجر ویژه مدیران و معاونین پرورشی ناحیه یک ری با حضور امام جمعه شهرری، مدیر و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در سالن همایش های کانون سمیه برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۳۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، در این مراسم بهروز نصیری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری ضمن خیر مقدم به حاضرین و ادای احترام به کشته شدگان حادثه سانچی گفت: نقش شما مدیران و مربیان و معاونین پرورشی در برگزاری هرچه بهتر جشن های ویژه دهه فجرچشمگیر است لذا باید برنامه ریزی مناسبی برای این ایام مبارک داشته باشید.

وی با اشاره به اهمیت تربیت اسلامی و انقلابی دانش آموزان و نتایج آن گفت: تربیت انقلابی یعنی تربیت نسلی که آشنا با دستاوردهای انقلاب و آرمان های امام(ره) و رهبری(مد)، حافظ آن بوده و به دنبال پیشرفت کشور در همۀ ابعاد آن، به شکل متحد و همدل هستند و نتیجه این تربیت تعهد و پایبندی به آموزه های مکتب ساز اسلام است به گونه ای که افراد به وضع موجود کاملاً راضی نیستند و به دنبال آرمان گرایی ، تحول و رسیدن به وضعیت مطلوب می باشند.

نصیری با تاکید براستفاده مربیان از روش های هنری جذاب در ارائه و تبیین مفاهیم تربیتی در قالب های مختلف اظهار داشت: درخت پر ثمر تربیت زمانی به بار می نشیند که در قالب و شیوه ای جذاب ارائه شود پس لازم است از روش های اثرگذار مثبت مثل مسابقات در جهت ایجاد خاطره مثبت هیجانی در ذهن و فکر دانش آموزان بهره ببریم.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با تاکید بر هماهنگی و هم آوایی مناسب فعالیت های تربیتی و انقلابی مدرسه با خانواده ها و اولیای دانش آموزان بر تقویت روحیه فعالیت های گروهی و اجتماعی در دانش آموزان و هدایت انگیزۀ آنان جهت حضور فعال در تشکل های دانش آموزی مختلف و متفاوت و مشارکت جدی آنها در برنامه ها تاکید کرد.

لازم به ذکر است که در پایان مراسم از مدارس فعال و حائز رتبه درفعالیت های پرورشی و پروژه مهر تجلیل به عمل آمد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار