رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش وپرورش استان البرز خبر داد:

آیین افتتاح مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده پیوند شهرستان طالقان

مدیر کل دفتر انجمن اولیاء و مربیان در آیین افتتاح مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده پیوند گفت: اولیاء محترم دانش آموزان باید مراکز پیوند را به عنوان پناهگاه و مشاور خود در حل مشکلات و تسهیل ارتباط با فرزندان در نظر بگیرند.

کد مطلب: ۷۰۳۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، در پنجمین روز از ایام ا.. دهۀ مبارک فجر، آئین افتتاح مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده (پیوند) شهرستان طالقان با حضور عباسپور مدیر کل محترم دفتر انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش، ساکی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، امام جمعه محترم شهرستان و جمعی از مسئولان منطقه ای و استانی برگزار شد.

والی پور رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان گفت: این مرکز در ساختمانی در جوار دبیرستان سمیه طالقان با یک مدیر و دو مشاور با اخذ مجوز از دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت متبوع به عنوان ششمین مرکز پیوند استان افتتاح و آماده ارائه خدمات مشاوره ای به خانواده ها و دانش آموزان شهرستان طالقان گردیده است.

در آئین افتتاح مرکز پیوند طالقان خسرو ساکی مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان تحلیلی از ریشه ها و اهداف انقلاب اسلامی ، گزارشی از اقدامات آموزش و پرورش استان در خصوص ارتقاء شاخص های وزارتی بویژه در افزایش تعداد دوره های آموزش خانواده ، تعداد سفارش مجلات پیوند ، تعداد انجمن های مدارس کار گروههای تخصصی و میزان مشارکت مالی اولیاء در نخستین دوره استقرار و فعالیت دولت تدبیر و امید از سال 96-92 ارائه داد.

در ادامه عباسپور مدیر کل محترم دفتر انجمن اولیاء و مربیان وزارت متبوع با تمجید از بزرگان و نخبگان علمی و دینی طالقان، بر نقش انجمن اولیاء مربیان در ارتقاء کیفی امور در مدارس درابعاد مختلف تأکید نمود و تصریح کرد انجمن های اولیاء ومربیان مدارس با به حداقل رساندن فاصله بین خانه و مدرسه، نقش بسزایی در ایجاد فضای آرام ومناسب در خانواده ها برای تربیت فرزندان سالم و موفق دارند.

عباسپور با تقدیر از تلاش های آموزش و پرورش استان در ارتقاء شاخص های وزارتی و به ویژه افتتاح مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده پیوند، اضافه نمود که خانواده ها و اولیاء محترم دانش آموزان باید مراکز پیوند را به عنوان پناهگاه و مشاورامین خود در حل مشکلات و تسهیل ارتباط با فرزندان در نظر بگیرند.

وی در خاتمه با اشاره به نقش کار گروه های تخصصی انجمن ها، از مدیران مدارس خواست تا با بهره گیری از ظرفیت متنوع موجود در این انجمن ها، در راستای تحقق اهداف عالی سند تحول بنیادین و برنامه های آموزشی و پرورشی گام های مؤثری بردارند.

والی پور رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان در پایان گفت: مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده (پیوند) شهرستان طالقان با حضور عباسپور مدیر کل محترم دفتر انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش، ساکی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، امام جمعه محترم شهرستان و جمعی از مسئولان منطقه ای و استانی افتتاح گردید.

خبرنگار افتخاری : الهام فرزام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار