برای نیمسال دوم تحصیلی

تقویم زمانی ثبت درخواست وام‌های دانشجویی اعلام شد

تهران (پانا) - تقویم زمانی ثبت تقاضا و پرداخت تسهیلات نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ اعلام شد، ثبت تقاضای وام شهریه از ۲۵ فروردین ۹۷ آغاز می‌شود و تا روز ۲۵ اردیبهشت ۹۷ ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۷۰۳۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، زمانبندی پرداخت تسهیلات نیمسال دوم ۹۷-۹۶ توسط صندوق رفاه دانشجویان اعلام شد. ثبت تقاضای وام ضرروی ویژه دکتری ۱۰ بهمن ۹۶ آغاز شده و تا ۲۰ بهمن ۹۶ ادامه خواهد داشت. اولویت پرداخت با دانشجویانی خواهد بود که در بازه زمانی مهر ماه تا کنون ثبت نام کرده اند.

ثبت تقاضای وام تحصیلی از ۱۴ بهمن ۹۶ آغاز شده و تا ۱۶ اسفند ۹۶ ادامه خواهد داشت. ثبت تقاضای وام شهریه از ۲۵ فروردین ۹۷ آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ۹۷ ادامه خواهد داشت. زمان ثبت تقاضای وام ضروری عادی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

ثبت تقاضای سایر وام ها از ۱۴ بهمن ۹۶ آغاز شده و تا ۱۶ اسفند ۹۶ ادامه خواهد داشت. همچین ثبت تقاضای وام بنیاد علومی از ۱۴ بهمن ۹۶ آغاز شده تا ۱۶ اسفند ۹۶ ادامه خواهد داشت.

به علت تراکم پرداخت لیست های وام در پایان سال، امکان پرداخت وام تا پایان سال ۹۶ به دانشگاه هایی که تا ۱۶ اسفند لیست های خود را ارسال کنند وجود خواهد داشت در غیر این صورت پرداخت وام به سال ۹۷ موکول خواهد شد.

اعتبارات به صورت یک مرحله، در هر نیمسال تحصیلی توزیع می شود و افزایش اعتبار امکان پذیر نیست. اعتبار وام شهریه و تحصیلی به صورت تخصیصی در بهمن ۹۶ در سیستم اتوماسیون قابل مشاهده است ثبت، تایید و ارسال لیست های وام شهریه از تاریخ ۲۵ فروردین ۹۷ میسر خواهد بود. اعتبارات سایر وام ها به صورت متمرکز تخصیص داده خواهد شد.

سامانه دانشجویی برای ثبت تقاضای دانشجویان تا پایان نیسم سال تحصیلی فعال و ضروری است تمام متقاضیان نسبت به ثبت تقاضای خود در سامانه اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار