معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی:

​بهره برداری از تابلوی پیام متغیر محور سلماس – ارومیه در دهه فجر

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از بهره برداری تابلوی پیام متغیر (vms) محور سلماس – ارومیه در دهه فجر سال جاری خبرداد.

کد مطلب: ۷۰۳۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، آیدین رحمانی معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرای این تابلوی پیام متغیر از پیشرفت نزدیک به 100 درصدی برخوردار است که تا دهه فجر امسال آماده بهره برداری می شود.

رحمانی با اشاره به مزیت های بهره مندی از تابلوی پیام متغیر عنوان کرد: کلیه کاربران جاده با استفاده از این امکانات می توانند از وضعیت جوی محورهای ارتباطی از جمله مه گرفتگی، کاهش دید افقی و بارش برف در برخی از روزها و محدودیت های ترافیکی و نکات ایمنی رانندگی بویژه در فصل زمستان اطلاع یابند.

وی اضافه کرد: بهره برداری از این تابلو با توجه به وجود نقاط حادثه خیز در محور سلماس - ارومیه می تواند نقش مهمی در ایمنی ترددهای جاده ای و جلوگیری از وقوع تصادفات داشته باشد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده و در صورت تامین اعتبارات لازم و بهره گیری از توان همکاران مرکز مدیریت راههای و شرکت های طرف قرارداد نسبت به راه اندازی نابلوهای مورد نیاز دیگر در حوره استحفاظی استان بخصوص در نقاط مرزی اقدام لازم بعمل آید.​

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار