جشنواره خوارزمی از مهمترین برنامه های دانش آموزی است

با حضور رئیس دوره اول متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان جلسه هم اندیشی مدیران دوره اول متوسطه سمیرم برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۲۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمیرم به منظور توجه و بررسی برنامه ها و فعالیت های دوره اول متوسطه در راستای کیفیت بخشی آموزشی ، جلسه هم اندیشی مدیران دوره اول متوسطه سمیرم با حضور رئیس دوره اول متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان در دبیرستان امام خمینی(ره) سمیرم برگزار شد .

معاون آموزش و نواوری مدیریت آموزش و پرورش سمیرم ضمن قدردانی از زحمات مدیران در برگزاری امتحانات نوبت اول گزارشی از وضعیت اموزشی مدارس متوسطه اول ارائه نمود و بیان داشت:اهم برنامه های تاکیدی وزارت و اداره کل در ارتباط با آموزش متوسطه اول در مدارس شهرستان با همت و تلاش مدیران،معاون دبیران و سایر همکاران در حال اجرا می باشد.

رحمانی در رابطه با کیفیت بخشی دروس فن آوری و آزمایشگاه علوم تجربی افزود:تحقق این امر نیازمند تجهیز و تکمیل کارگاه های این دروس در مدارس خصوصا مدارس روستایی و کم جمعیت می باشد.

رئیس دوره اول متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان در این جلسه بیان داشت: ماموریت دوره اول متوسطه هویت یابی است و طرح ها و برنامه های دوره اول متوسطه در جهت تحقق این مهم هدف گزاری شده است.

در ادامه اعرابی برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی را یکی از مهم ترین برنامه دانش آموزی در مدارس عنوان کرد و گفت : مبنای این جشنواره ،مدرسه محوری است که اجرای این جشنواره باعث ایجاد انعطاف پذیری در محیط یادگیری،یادگیری از طریق پژوهش،مساله یابی و کارگروهی در بین دانش اموزان خواهد شد.

اعرابی در ادامه افزود:با توجه با تغییر در نوع نگاه به ماموریت آموزش و پرورش یادگیری فقط برای خلق نیست،خلق هم هدف یادگیری است و اگر به سند تحول نگاه عمیق داشته باشیم آموزش کمترین کاربرد را داشته و آنچه بیشتر مورد توجه قرار گرفته و هدف گزاری شده است مفهوم تربیت است.

گفتنی است اعرابی،رئیس دوره اول متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان،خانم یوسفیان مسئول مدارس شبانه روزی و خانم براتی کارشناس مدارس شبانه روزی از تمامی مدارس شبانه روزی سمیرم بازدید نمودند و از نزدیک در جریان روند آموزشی این مدارس قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار