باید با محوریت سند تحول بنیادین به دنبال تربیت انسان های خودباورو خداباور بود

امام جمعه نورآباد در جمع کارکنان ستادی آموزش و پرورش لرستان گفت:باید با محوریت سند تحول بنیادین به دنبال تربیت انسان های خودباورو خداباور بود .

کد مطلب: ۷۰۲۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان، علي اكبر جمياري مسئولیت دستگاه تعلیم و تربیت را بسیار حساس و خطیر برشمردو گفت : دوران خدمتگزاری به مردم گذراست و باید از فرصت های پیش رو برای خدمت صادقانه به مردم تلاش کرد

وي افزود : درجات و مقام های دنیایی فانی است و درجه ای که خداوند به مومنان و علما عنایت می کند ، ماندگارو جاودانه است .

وی به شان و جایگاه فرهنگیان هم اشاره وتاکید کرد : مقام معلمی مقامی ارزشمند است و آیات و روایات اسلامی هم برای این جایگاه حرمت خاصی قائل شده است .

وی به لزوم کارهای فرهنگی در جامعه هم اشاره کرد و گفت : برای داشتن جامعه ای سالم و عاری از هرگونه آسیب باید برنامه ریزی کرد .

امام جمعه نورآباد بر این نکته تاکید کرد که همه مردم مدیون معلمان هستندو هر کسی در هر جایگاهی که باشد ، درس آموخته مکتب معلم است و پیشرفت و ترقی خود را مدیون معلمان است .

جمیاری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را نقشه راه آموزش و پرورش عنوان کردو ادامه داد : مردم به انقلاب علاقمند هستندو برای پایداری و اقتدار نظام حاضرند که سختی ها و مشکلات را پشت سر بگذارند، اما مسئولین باید به آنها صادقانه خدمت کنندو اعمال و کردار آنها به گونه ای نباشد که یاس و ناامیدی را در دلهای مردم زنده کند .

امام جمعه شهرستان نورآباد در پایان سخنان خود به محرومیت شهرستان نورآباد اشاره کردو افزود : نورآباد محرومیت های زیادی دارد و نگاه و توجه مسئولین به ویژه آموزش و پرورش می تواند در رفع این مشکلات راهگشا باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار