مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی خبر داد

امضای تفاهم‌نامه همکاری آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی و بانک رسالت استان

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین دستگاه تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی و بانک رسالت استان در سالن اجلاس باشگاه فرهنگیان باهدف تکریم منزلت فرهنگیان منعقد شد.

کد مطلب: ۷۰۲۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد

جعفر پاشایی گفت: در راستای این تفاهم نامه موضوع تکریم و رضایتمندی همکاران ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق در پرداخت تسهیلات مد نظر بوده و ادارات آموزش و پرورش در جهت بانکداری اجتماعی و اخذ تسهیلات برای همکاران با بانک رسالت استان آذربایجانشرقی همکاری خواهند کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: این تفاهم نامه در راستای احیا و توسعه سنت الهی و پسندیده قرض الحسنه و به منظور ارایه تسهیلات قرض الحسنه به تمامی فرهنگیان استان در 5 ماده و ا8 بند به امضای طرفین رسید.

وی با بیان اینکه نگاه دستگاه تعلیم وتربیت استان به بانک رسالت نگرش مثبتی بوده و این را می توان از میزان استقبال و مراجعات فرهنگیان دریافت کرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اعتماد مردم بزرگترین سرمایه بانک است، افزود: ایجاد فضا و بستر برای ارتقای رضایتمندی عمو می فرهنگیان توسط بانک رسالت مدنظر قرار گیرد.

پاشایی در پایان خاطر نشان ساخت: رویکرد اصلی در این تفاهم نامه روانسازی خدمات، افزایش تعهدات، گسترش وتنوع فعالیت های بانک رسالت در جهت رفاه حال فرهنگیان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار