مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی کلاسیک ویژه کودکان کار

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری دوره‌های ورزشی و آموزشی کلاسیک ویژه کودکان کار خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۲۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، رضا قدیمی درباره برگزاری دوره‌های ورزشی و آموزشی کلاسیک با همکاری سازمان ورزش و موسسه هنرهای رزمی سبک نیرو گفت: برای تقویت روحیه نشاط کودکان کار و ایجاد بستری مناسب برای فرار از موقعیت‌های تنش زا و سختی‌های کار، اقدام به برگزاری کلاس‌های ورزشی شد.

وی، هدف از برگزاری این دوره‌های ورزشی و آموزشی را افزایش رشد روحی و معنوی و همچنین کشف و توسعه توانایی‌های شخصی کودکان کار و خیابان تحت پوشش مراکز پرتو عنوان کرد.

قدیمی با اشاره به مسئولیت پذیری در قبال کودکان کار افزود: همه ما به عنوان یک وظیفه انسانی در مقابل وضیعت و شرایط بحرانی کودکان کار مسئولیم، کودکان سرمایه و ثروت هر جامعه‌ای هستند که باید با توجه به حساسیت روحی آنها ، مورد حمایت ویژه قرار گیرند که مدیریت شهری با استفاده از زیر ساخت‌ها و امکانات موجود توانسته است تا حدی نسبت به این موضوع ادای دین کند.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح ساماندهی کودکان در معرض آسیب و آسیب‌دیده اجتماعی شهر تهران (مراکز پرتو) در راستای سیاست‌های مدیریت شهری مبنی بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در محلات آسیب‌ پذیر و ارائه خدمات ویژه به کودکان کار و خیابان، با همکاری NGOهای مختلف، به کودکان بازمانده از تحصیل خدمات تحصیلی ارائه می‌شود.

وی درباره خدمات ارائه شده به کودکان کار و خیابان بیان کرد: کودکان در این مراکز علاوه بر علم‌آموزی از اقلامی چون پوشاک و لوازم‌التحریر مناسب هم به صورت کاملاً رایگان بهره‌مند می‌شوند و همچنین تمهیدات ویژه‌ای برای تندرستی و آموزش دوره‌های ورزشی نیز برای این عزیزان در نظر گرفته شده است که در آینده نه چندان دور اجرایی می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، قدیمی تصریح کرد: در همین راستا سازمان خدمات اجتماعی با ورزشگاه های الزهرا 21 واقع در منطقه 20 ، شهید سلیمانی منطقه 18، شهید باکری منطقه 19 و شهید کاظمی منطقه 5 جهت بهره برداری و استفاده مطلوب کودکان طی دو روز در هفته، قرار دادی منعقد شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار